سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
آغاز عملیات اجرایی واحد سوم احیاءمستقیم فولاد کاوه جنوب کیش
19 تیر 1402 - 9:13
شناسه : 34856
همزمان با هفته صنعت و معدن صورت گرفت؛ همزمان با هفته صنعت و معدن و در آستانه عید بزرگ غدیر عملیات اجرایی پروژه واحد سوم احیاء مستقیم شرکت فولاد کاوه جنوب کیش آغاز گردید.
ارسال توسط : منبع : شرکت فولاد کاوه جنوب کیش
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش همزمانی آغاز عملیات اجرایی این پروژه با هفته امامت و ولایت را به فال نیک گرفت و افزود: این پروژه ظرفیت معادل یک میلیون تن در سال دارد و برنامه ریزی ها برای بهره برداری از این پروژه ظرف ۲۴ ماه آینده در دستور کار قرار گرفته است.

مهندس سیدعباس حسینی، تکنولوژی این واحد را میدرکس عنوان کرد و اذعان داشت: این انتخاب در راستای مدیریت هزینه و یکسان سازی تامین قطعات راهبردی و همچنین تسهیل در تعمیر و نگهداری در کنار دو واحد قبلی این مجتمع بوده؛ چراکه یکسان بودن تکنولوژی امکان تعمیر و نگهداری با هزینه های کمتری را فراهم خواهد کرد. وی ادامه داد: کارخانه در زمینی به مساحت ۹ هکتار احداث خواهد شد و ظرفیت تولید آهن اسفنجی این شرکت را با توجه به تزریق اکسیژن در واحدهای یک و دو احیاء مستقیم به حدود ۳ میلیون تن در سال خواهد رساند که با این افزایش ظرفیت توازن در تامین مواد اولیه فولادسازی در زنجیره فولاد کاوه جنوب کیش را به همراه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در ادامه تصریح کرد: اقدامات مهندسی و بازرگانی این پروژه از نیمه دوم سال گذشته آغاز شده که با پیشرفت قابل توجهی نیز همراه بوده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.