جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
آغاز فعالیت مجدد ۳۶ واحد صنعتی همدان
03 آبان 1400 - 14:13
شناسه : 19601
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان از احیای ۳۶ واحد تولیدی در استان خبر داد و گفت: این صنایع با مشکلاتی مواجه بودند که با کمک مسئولان چراغ آن‌ها دوباره روشن شده است.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمدرضا بادامی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، اظهار داشت: از از ۳۶ واحد تولیدی تنها ۱۶ واحد در داخل شهرک‌های صنعتی استان قرار دارند و ۲۰ واحد در خارج از این محیط مستقر هستند. لذا از آنجایی که احیای واحدهای تعطیل و راکد از اولویت‌های استان همدان است، تا پایان سال تعداد دیگری از واحدهای تولیدی نیز با بسته‌های حمایتی دولت به چرخه کار و تولید باز خواهند گشت.

وی با توجه به شعار و سیاست محوری امسال در راستای حمایت از تولید و رفع موانع پیش روی واحدهای تولیدی، افزود: جلسات ستاد تسهیل نیز با همین رویکرد به صورت هفتگی و با هدف رفع مشکلات و گره‌گشایی از کار واحدهای تولیدی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، کشاورزی و صنعتی به طور مستمر و منظم برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با اشاره به نظارت مستمر کارشناسان بر واحدهای تولیدی، گفت: سالانه ۲ بار عملیات پایش و ارزیابی شهرک‌های صنعتی انجام می‌شود تا گزارش آماری جامعی از وضعیت صنایع فعال و غیرفعال ارائه شود. در جریان این پایش عملیات ساخت و ساز واحدهای تازه تاسیس نیز رصد شده و چنانچه طرحی متوقف و مطابق برنامه زمان‌بندی پیشرفت نداشته باشد، اخطارهای لازم صادر و پس از اتمام مهلت مقرر فسخ  قرارداد خواهند شد.

بادامی در پایان خاطرنشان کرد: طبق آمار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سال گذشته یک هزار و ۵۰۰ جواز تاسیس برای صنایع جدید صادر شده است که بخش زیادی از این واحدها در شهرهای صنعتی ایجاد می‌شوند. امکانات و زیرساخت‌های لازم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ایجاد شده و بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.