شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
آغاز فعالیت مجدد ۷ واحد صنعتی سمنان
18 مرداد 1400 - 13:21
شناسه : 15930
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان مطرح کرد؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در دویست و نود و هفتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: هفت واحد تولیدی صنعتی راکد این استان طی سال‌جاری مجدد راه‌اندازی می‌شوند.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی تشنه دل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، اظهار داشت: از ابتدای امسال چهار جلسه بررسی مشکلات واحدهای راکد تشکیل شده و موانع اصلی و پیش روی ۱۱ واحد راکد مورد بررسی و حل شده است. در این راستا تا پایان تیرماه امسال، ۷ واحد صنعتی راکد، احیا و به چرخه تولید باز خواهند گشت.

وی ضمن ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده پیرامون واحدهای راکد، تملیکی و ورشکسته، افزود: در استان سمنان ۴۵ واحد تملیکی بانک‌ها وجود دارد که با برگزاری و فعال‌سازی جلسات مدیریتی و بازدیدهای میدانی، ۱۶ واحد با قابلیت راه‌اندازی مجدد شناسایی شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به دیگر دستور کار این جلسه به بیان گزارشی از آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات در استان پرداخت و گفت: در قالب تسهیلات رونق تولید ۱۴۰۰ تاکنون ۲۳۱ واحد تولیدی صنعتی معدنی و کشاورزی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

تشنه دل بیان کرد: از خردادماه امسال تاکنون حدود پنج هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۱۲۱ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است که ۴۱ واحد به ارزش حدود چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۸۰ واحد به ارزش حدود ۴۵۰ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این نشست با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به ۶۶ واحد صنعتی و کشاورزی موافقت و مشکلات بانکی و زیربنایی ۶  واحد تولیدی صنعتی استان بررسی شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.