سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
آغاز هفته‌ای پرتلاطم برای بورس
18 دی 1400 - 13:54
شناسه : 22763
براساس گزارش‌های منتشر شده، روند حرکت شاخص کل بورس تا ساعات میانی معاملات صعودی بود و تا یک میلیون و ۳۶۷ هزار واحد نیز افزایش یافت، اما روند حرکت این شاخص در ساعات پایانی نزولی شد و تا یک میلیون و ۳۶۲ هزار واحد هم کاهش پیدا کرد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز با ۷۵۱ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۳۶۲ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم ۳۳۷ واحد کاهش یافت و رقم ۳۵۹ هزار و ۱۳۴ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۳۶۷ هزار معامله به ارزش ۲۶ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال انجام دادند.

ایران خودرو، بانک ملت، بانک صادرات ایران و سایپا نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل صنایع پتروشیمی خلیج فارس و فولادمبارکه اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس ایران ۲۸ واحد کاهش یافت و رقم ۱۸ هزار و ۳۷۴ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۱۶۱ هزار معامله به ارزش ۱۹ هزار و ۷۵۲ میلیارد ریال انجام شد.

صنعتی مینو، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب و زغال‌سنگ پروده طبس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی ودر مقابل اعتباری ملل، پلیمر آریاساسول و توسعه سامانه نرم‌افزاری نگین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس ایران داشتند.

گفتنی است، در بازار امروز ۵۳ نماد صف خرید و ۹۱ نماد صف فروش بودند که ارزش صف‌های خرید ۹۷۳ میلیارد ریال و ارزش صف‌های فروش سه هزار و ۴۹۷ میلیارد ریال بود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.