سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
آغاز همکاری سازمان زمین‌شناسی و شرکت دانش‌بنیان معنا
08 تیر 1400 - 9:21
شناسه : 14488
تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان سازمان زمین‌شناسی و شرکت دانش‌بنیان معنا با هدف به‌کارگیری ظرفیت‌های دو طرف در راستای توسعه سرمایه‌گذاری در پیشرفت و انتقال فناوری‌های نوین برای انجام مطالعات علوم‌زمین و معدنی، همکاری و تعامل علمی، پژوهشی و تحقیقاتی، سرمایه‌گذاری و استفاده از امکانات و توانمندی‌های علمی نیروی انسانی، فنی و اطلاعاتی و استفاده از تجربه و تخصص مشترک منعقد شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، این تفاهم‌نامه با حضور اعضا هییت‌مدیره شرکت معنا، رییس کمیته حمل و نقل و توسعه دریامحور مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از معاون و مدیران سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور به امضا رسید و حاضران پیش از امضای این تفاهم‌نامه به تبادل اطلاعات فنی و مهندسی خود در زمینه مطالعات علوم‌زمین و معدنی پرداختند.

گفتنی است، این تفاهم‌نامه در راستای سخنان و مطالبه‌های رهبر گرامی انقلاب نسبت به لزوم حرکت انقلابی در مسیر جهش تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها و به منظور گسترش همکاری‌های علمی و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات پژوهشی تحقیقاتی و تجهیزاتی به امضا رسید.

مجموعه‌ معنا در سال ۱۳۹۹ به‌عنوان بازوی اجرایی و سرمایه‌گذاری موسسه دانش‌بنیان برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه‌ اقتصاد دانش‌بنیان معدنی تشکیل شد؛ راهبرد اصلی این مجموعه‌ به‌کارگیری فناوری‌های نوین و سرمایه‌گذاری در این حوزه‌ها با هدف افزایش بهره‌وری در صنایع معدنی است.

شایان ذکر است که رسالت این شرکت، ایجاد و گسترش زیست‌بوم و زیرساخت‌های توسعه‌ دانش و فعالیت‌های دانش‌بنیان معدنی بر پایه توانمندی دانشمندان و متخصصان داخلی، استفاده از تجربیات و دانش جهانی و همکاری موثر با موسسه‌ها و نهادهای فعال در حوزه‌ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.