جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
آغاز همکاری ومعادن و شرکت ذوب‌آهن اصفهان
23 خرداد 1400 - 13:02
شناسه : 13652
نشست مشترک مدیران شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و شرکت ذوب‌آهن اصفهان با حضور مدیران عامل، اعضای هییت‌مدیره و میران ارشد هر دو شرکت با هدف بررسی همکاری این دو شرکت در زمینه‌های مواداولیه، تولید و بازرگانی روز شنبه ۲۲ خردادماه در محل سالن جلسات «ومعادن» برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : اقتصاد آنلاین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با اشاره به پتانسیل بالای ذوب‌آهن در زمینه دانش فنی به عنوان پیشگام این عرصه، اظهار داشت: شرکت توسعه به عنوان مجموعه سرمایه‌گذاری وظیفه دارد بستر لازم را برای توسعه صنعت در کشور فراهم کند و در این راستا از هرگونه همکاری با شرکت‌های فعال در صنعت استقبال می‌کنیم. بی‌شک این هم‌افزایی‌ها در نهایت ارتقای سودآوری و رضایت سهامداران را در پی خواهد داشت.

وی افزود: اکنون کشور از حیث جایگاه بین‌المللی نسبت به سال‌های اخیر به اقتدار ویژه‌ای دست یافته است. بدین ترتیب باید از این موقعیت در جهت توسعه صنعتی و اقتصادی کشور نهایت بهره را ببریم. لذا تلاش داریم با هماهنگی و همکاری مجموعه‌های توانمند، زنجیره تولید به مزیت‌های نسبی بیشتری برای حضور در بازارهای منطقه‌ای و جهانی دست یابد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، گفت: به دنبال آن هستیم که همکاری شرکت سرمایه‌گذاری توسعه با ذوب‌آهن، تولید محصولات جدیدی را در زنجیره فولاد کشور در پی داشته باشد.

گفتنی است، در این جلسه مقرر شد تفاهم‌نامه کلی همکاری‌های این دو مجموعه تهیه و کمیته راهبری ویژه‌ای جهت پیگیری و مدیریت اجرای آن تشکیل شود.

این همکاری‌ها می‌تواند در زمینه سرمایه‌گذاری مشترک دو مجموعه در حوزه‌های مختلفی شامل تولید کک متالوژی، واگن‌سازی (چرخ و محور)، توسعه و انتقال تکنولوژی، اسکله و حمل و نقل، لجستیک و تامین تجهیزات، مواد نسوز، صادرات و سایر زمینه‌های مورد علاقه طرفین باشد.

لازم به توضیح است که مشارکت در تامین منابع مالی پروژه‌ها و کمک در تکمیل طرح‌های توسعه از طریق نخستین شرکت سهامی عام پروژه محور که توسط «ومعادن» در بازار سرمایه شکل گرفته است، به عنوان ظرفیت دیگری در همکاری‌های فی مابین مطرح شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.