شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
آغوشی گرمی به نام فولاد بناب
21 مرداد 1400 - 9:58
شناسه : 16056
مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب گفت: حل مشکلات معیشتی کارکنان فولاد صنعت بناب خط قرمز این مجتمع فولادی است.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، سورنا زمانیان مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب، اظهار داشت: فولاد صنعت بناب به هیچ جریان سیاسی وابسته نبوده و این مجتمع در راستای عمران و آبادانی کشور، سربلندی نظام و اجرای طبق فرمان مقام معظم رهبری عمل می‌کند که در این‌میان با حذف افراد سودجو از منافع فولاد به نفع خود این شعار را اثبات نموده و به جد با این افراد برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه امسال اگر قطعی‌های برق اجازه دهد پیش‌بینی یک هزار میلیارد سود خالص را داریم، افزود: اگر بتوانیم چنین اتفاقی را رقم بزنیم بی‌شک این سود در تاریخ فولاد بناب بی‌سابقه خواهد بود. 

مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب، گفت: در کنار اقدامات خیرخواهانه این مجتمع برای کمک به نیازمندان شهرستان بناب، اختصاص ۱۵ میلیارد تومان از درآمد خالص فولاد صنعت به امورات شهرستان به خصوص حوزه فرهنگی و ورزشی این شهرستان اختصاص می‌یابد.

زمانیان حل مشکلات معیشتی کارکنان فولاد صنعت بناب را خط قرمز این مجتمع دانست و بیان کرد: نباید از کارکنان مجتمع  هیچ پدر خانواده‌ای وسط برج دغدغه اتمام حقوق و شرمندگی از خانواده خود را داشته باشد.

وی با اشاره به اختصاص بودجه‌ای خاص و تعریف شده برای ورزش و نشاط کارکنان فولاد صنعت، ادامه داد: در حال حاضر برنامه‌ای مدون و منظم برای افزایش بیشتر و بهتر امید، نشاط و شادابی کارکنان مجتمع برنامه‌ریزی شده است.

مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب با اشاره به اینکه ۸۰ درصد جذب جدید نیروهای پیمانکار درسال ۱۴۰۰ ازمیان جوانان اهل بناب است، اذعان داشت: برای استخدام و جذب نیروی انسانی مجتمع، نیروهای بومی در اولویت ۱۰۰ درصدی فولاد صنعت بوده و در ادامه روند جذب نیرو از شهرستان‌های همجوار نیز افراد را استخدام خواهیم کرد.

زمانیان در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر مبلغ ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری جدید انجام شده که تا چهار سال آینده با بهره‌برداری از سایت جدید فولاد شهریار برای یک هزار و ۲۰۰ نفر اشتغال‌زایی فراهم خواهد شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.