جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
آماده همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه اکتشافات هستیم
11 آذر 1402 - 17:10
شناسه : 36065
معاون اکتشافات و توسعه معدنی شرکت ملی مس: معاون اکتشافات و توسعه معدنی شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: با توجه به اهمیت‌ فناوری‌های جدید در حوزه حفاری و اکتشافات، از شرکت‌های دانش‌بنیان که در حوزه ژئوفیزیک هوابرد با پهپادها، مگنومتری پهپادی، سنسورهای هایپراسپکترال با بهره‌گیری از پهپاد و پردازش تصاویر تخصص لازم را دارند، دعوت به همکاری می‌کنیم.
ارسال توسط : منبع : شرکت ملی صنایع مس ایران
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، شهریار متوکل با اشاره به برگزاری نمایشگاه فناوری و نوآوری و همچنین انعقاد قرارداد چهارجانبه شرکت ملی صنایع مس ایران با وزارت صمت، ایمیدرو و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اظهار داشت: هدف از برگزاری نمایشگاه، به تصویر کشاندن توانمندی‌های علمی و عملی شرکت ملی صنایع مس ایران در بومی‌سازی قطعات و تجهیزات است.

وی با یادآوری اینکه سیاست‌ها و برنامه‌های شرکت ملی صنایع مس ایران، در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تدوین و اتخاذ شده است، مطرح کرد: بحث دستگاه‌های پویشگر مغزه و کراسکنر، از جمله موضوعات مهمی است که اگر شرکت‌های دانش‌بنیان بتوانند این فناوری را بومی‌سازی کنند،به‌ طور قطع مورد حمایت شرکت ملی صنایع مس ایران قرار می‌گیرند.

معاون اکتشافات و توسعه معدنی شرکت ملی صنایع مس ایران یادآور شد: شرکت‌هایی که در این زمینه از توانمندی‌های لازم بهره‌مند هستند، می‌توانند برای انعقاد قرارداد همکاری به شرکت ملی مس مراجعه کنند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.