جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
آینده درخشان فولاد هرمزگان
13 آذر 1400 - 9:19
شناسه : 21273
مدیرعامل فولاد هرمزگان جمعه ۱۲ آذر‌ماه، شبانه از واحد احیامستقیم و فولادسازی این شرکت بازدید و با کارکنان شیفت شب این نواحی به گفتگو پرداخت.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عطالله معروفخانی مدیرعامل فولادهرمزگان طی بازدید شبانه خود در جمع تعدادی از کارکنان فولادسازی این واحد را قلب تپنده شرکت دانست و افزایش روزانه تعداد ذوب را نشان از انگیزه کارکنان و هماهنگی مدیران برشمرد و اظهار امیدواری کرد با رفع موانع، رکوردهای جدیدی را در تولید به ثبت رسانده شود. و از زحمات کارکنان که شبانه روز و مخلصانه همت می‌کنند و با شرایط آب و هوایی خاص بندرعباس، همچنان جهادگرانه به تولید می‌اندیشند قدردانی کرد. لذا بنده و همکارانم در کنار شما هستیم تا انشالله بتوانیم قدم‌هایی را برای شما برداریم تا قدری از خدمات شما به کشور را جبران کنیم.

وی با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای متعدد و متنوع در فولاد هرمزگان، افزود: آینده برای فولاد هرمزگان روشن است.

مدیرعامل فولاد هرمزگان در بازدید از احیا مستقیم نیز ضمن عرض خداقوت به کارکنان با اشاره به اهمیت این واحد، گفت: امیداست با عملیاتی شدن برنامه‌های توسعه‌ای و راه‌اندازی مدول ۳ احیا مستقیم شاهد رشد تولید آهن‌اسفنجی به عنوان محصول میانی و استراتژیک فولاد هرمزگان باشیم. 

با یکدلی کسری تولید تابستان جبران شد

حامد جمشیدنیا مدیرفولادسازی در این دیدار گزارشی از وضعیت تولید در ۸ ماهه گذشته ارائه داد و بیان کرد: کاهش توقفات کوره، کاهش زمان آماده‌سازی واحد ذوب و کاهش توقفات تعمیراتی باعث افزایش ظرفیت و سرعت تولید شده است. لذا با توجه به یکدلی موجود، کسری تولید تابستان گذشته که به دلیل قطع برق بوده، جبران خواهد شد. 

بازدید شبانه‌ باعث ایجاد انگیزه در کارکنان می‌شود

قویدل مدیر احیا مستقیم در پایان ضمن ارائه گزارش عملکرد واحد احیا در ۸ ماهه ابتدایی سال جاری، حضور مدیرعامل در جمع کارکنان شیفت شب در روز تعطیل را باعث دلگرمی دانست و خاطرنشان کرد: این بازدیدهای شبانه انگیزه کارکنان را مضاعف می‌کند تا تولید به بهترین نحو انجام شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.