جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
ابراز خرسندی نماینده مردم کرمان از انتصاب مدیرعامل جدید شرکت مس
21 فروردین 1401 - 10:53
شناسه : 26409
نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور از وزیر صنعت، معدن و تجارت بابت انتصاب علی رستمی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی مس قدردانی ‌کرد و در ادامه به ارائه گزارشات در خصوص وضعیت ذخایر مس در کشور پرداخت.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های منتشر شده، ظرفیت ذخایر مس که اخیرا نیز در نشست‌های تخصصی مورد بررسی قرار گرفتند، حدود ۱۷ میلیارد تن برآورد شده است که امکان سرمایه‌گذاری در شرکت ملی مس در این حوزه وجود دارد.

وی با بیان اینکه اجرایی کردن طرح‌های توسعه مس هدف اول ما است، افزود: خوشبختانه برنامه‌هایی که در شرکت ملی مس ارائه شده در بخش طرح‌های توسعه، مبنای تصمیم ما است. درخواستی که از مجموعه‌های اقتصادی توسعه فعالیت‌های پایین‌دستی داریم این است که بتواند در کنار توسعه طرح‌های معدنی، فعالیت‌های این بخش را نیز عملیاتی کند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در پایان خاطرنشان کرد: موضوعات مربوط به مسائل فرهنگی و ورزشی هم یکی از بحث‌های این مجموعه است که با اقداماتی که در این راستا انجام شده لازم است تقویت شود و عدالت اقتصادی نیز انجام بپذیرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.