سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
اتمام موفقیت‌آمیز شات‌دان برنامه‌ریزی شده در فولادسنگان
21 تیر 1402 - 16:04
شناسه : 34932
رئیس دفتر فنی تولید و تعمیرات گندله‌سازی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان از ️اتمام موفقیت‌آمیز شات‌دان برنامه‌ریزی شده در این مجموعه عظیم فولادی خبر داد.
ارسال توسط : منبع : شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، مهرداد شکوهی در خصوص تعمیرات برنامه‌ریزی شده در کارخانه گندله‌سازی، بیان کرد: یکی از راهکارهای مناسب جهت افزایش آماده‌به‌کاری تجهیزات و کاهش توقفات اضطراری، انجام تعمیرات برنامه‌ریزی شده است. در این راستا با توانمندی مهندسان فولاد سنگان و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در واحد گندله‌سازی، برنامه توقف تعمیراتی پنج روزه (گرم) در تیر ماه ۱۴۰۲ صورت پذیرفت.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در این شات‌دان، عنوان کرد: در مجموع بیش از ۹ هزار نفر ساعت فعالیت در حوزه‌های تعمیرات مکانیک، برق و ابزار دقیق، روان‌کاری و تولید انجام پذیرفت.

رئیس دفتر فنی تولید و تعمیرات گندله‌سازی در ارتباط با فعالیت‌ها و تعویض‌ها در این شات‌دان پنج روزه، مطرح کرد: تعویض نوار لایه محافظ، بالانس و بازرسی کلیه فن‌های فرایند، تعویض و ترمیم ریل‌های قوسی کوره پخت، تعویض رول‌های سرندهای غلتکی، تعمیر اساسی سرندهای لرزشی محصول، تعویض جک نوار نوسانی، تعویض اکسپنشن‌های داکت فن‌های فرایند، تعمیرات اساسی یونیت‌های فن‌های فرایند، سرویس و تعمیرات غبارگیرهای الکترو استاتیک، تعویض گیرموتورهای آسیب دیده در خط تولید و خارج کردن ۴۰ پالت‌کار از کوره پخت و تعمیر آن‌ها، از جمله اقداماتی بود که در این شات‌دان انجام شد.

شکوهی در پایان خاطرنشان کرد: با یاری خداوند متعال و همت و پشتکار تمامی همکاران در واحدهای مختلف فولاد سنگان، این شات‌دان با موفقیت کامل به پایان رسید.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.