سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
اجرای پروژه‌های جدید در رفسنجان با حمایت شرکت جهان فولاد
28 مهر 1400 - 16:24
شناسه : 19444
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه ۴۹ درصد سهم شرکت جهان فولاد مربوط به صندوق بازنشستگی مس است، مقرر شد جهت اشتغال‌زایی با بررسی و مطالعات مربوطه، چند پروژه از سوی این شرکت در رفسنجان ایجاد شود.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری فارس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه دوشنبه در شرکت جهان فولاد با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس و مدیرعامل جهان فولاد پیرامون سهم رفسنجان از این شرکت، اظهار داشت: در حال حاضر ۴۹ درصد این مجتمع سهم صندوق بازنشستگی مس است و طی این سال‌ها توانسته حرکت جهشی در حوزه تولید، اشتغال و صنعت ایجاد کند و در این راستا کارهای بسیار مهمی انجام داده است.

وی افزود: انتظار داریم این شرکت با توجه به اینکه بخش کثیری از بازنشستگان عضو صندوق در رفسنجان هستند در جهت منافع این عزیزان و رعایت عدالت و سهم ۴۹ درصدی آن‌ها پروژه‌های جدیدی در این شهرستان اجرای کند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: لذا مقرر شد جلسه صندوق بازنشستگی با مدیرعامل شرکت جهان فولاد سیرجان جهت بررسی و مطالعات طرح‌ها انجام شود که یکی یا دو پروژه مفید و سودآور برای ایجاد اشتغال در رفسنجان اجرایی شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.