جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
اجرای پنج طرح عمرانی توسط شرکت فولاد خوزستان
28 فروردین 1401 - 18:58
شناسه : 26728
پنج طرح عظیم عمرانی به ارزش ۵۶۰ میلیارد ریال، در قالب اجرای مسئولیت‌های اجتماعی از سوی شرکت فولاد خوزستان برای تامین رفاه حال شهروندان اهواز و کارون، انجام شد.
ارسال توسط : منبع : شرکت فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، میثم شهنیانی معاون برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های فولاد خوزستان، اظهار داشت: عملیات اجرایی پنج طرح در مقاطع زمانی مختلف و با هدف بهبود شرایط و رفاه شهروندان اهواز و کارون انجام شد.

وی، در ابتدا از اجرا شدن کامل احداث درمانگاه تخصصی قلعه‌‌چنعان خبر داد و افزود: این طرح در منطقه قلعه‌چنعان و با هدف تامین بهداشت و دسترسی اهالی به پزشک متخصص اجرایی شد. تامین روشنایی جاده سیصد‌ دستگاه نیز، پروژه‌ دیگری بود که با توجه به عبور و مرور پرحجم جاده با نصب ۱۰۱ پایه، روشنایی جاده را به طور کامل تامین کردیم.

معاون برنامه ریزی و اجرای پروژه‌های فولاد خوزستان، با اعلام خبر تامین روشنایی جاده‌ ورودی شماره دو فولاد خوزستان به سمت میدان فولاد، گفت: این جاده پرتردد بوده و علاوه بر خودروهای سبک، خودروهای سنگین نیز در رفت‌وآمد هستند و از طرفی، نبود دید کافی در شب احتمال تصادفات را افزایش می‌دهد‌. با توجه به این شرایط، اقدام به نصب ۸۱ پایه روشنایی در طول جاده کردیم. تکمیل باند دوم جاده سیصد‌ دستگاه که در مراحل پایانی قرار داشته و همچنین اجرای روکش باند فعلی، طرح دیگری بود که علاوه بر ایجاد شرایط ایمن در رانندگی و کاهش ترافیک، باعث کاهش احتمال  تصادفات جاده‌ای در منطقه می‌شود.

شهنیانی در ارتباط با اجرای پروژه‌ احداث جاده میدان بنکداران و اصلاح میدان، بیان کرد: طی سال‌های فراوان تردد در این جاده ناایمن و خطرآفرین بود که با دوبانده کردن و اصلاح طرح هندسی میدان، عبور و مرور کوی مهدیس، بنکداران، بازار آهن‌فروشان و شرکت فولاد خوزستان تسهیل شد.

وی در پایان از صرف هزینه‌ای بالغ بر ۵۶۰ میلیارد ریال در این طرح‌ها گفت و خاطرنشان کرد: شرکت فولاد خوزستان همواره در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، پیشتاز بوده و از سال‌های گذشته تا به امروز، برای مسیر آبادانی و ایجاد رفاه حال شهروندان، اقدامات موثری انجام داده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.