جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
اجرای ۱۹ طرح صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی
14 بهمن 1399 - 14:09
شناسه : 6269
رییس سازمان صمت استان خراسان جنوبی خبر داد: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی گفت: ۱۹ پروژه در حوزه‌های صنعت و معدن با سرمایه‌گذاری بالغ بر 2 هزار و ۶۲۵ میلیارد و ۴۶۹ میلیون ریال در استان همزمان با دهه فجر امسال افتتاح و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.
ارسال توسط : منبع : تسنیم
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عباس جرجانی صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران اظهار داشت: ایجاد اشتغال مستقیم برای ۲۰۲ نفر و پیش‌بینی اشتغال برای ۱۵۴ نفر به صورت مستقیم، از جمله برکات افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های صنعتی و معدنی در ایام‌الله دهه فجر امسال خواهد بود.

وی افزود: از این تعداد پروژه، 15 طرح در شهرستان‌های طبس، قائنات، نهبندان، سرایان، سربیشه و خوسف قابل افتتاح و بهره‌برداری است که به دنبال آن برای ۲۰۲ نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی گفت: ۴ پروژه صنعتی و معدنی دیگر با پیش‌بینی اشتغال ۱۵۴ نفر در شهرستان سربیشه، به زودی وارد عملیات اجرایی می‌شود.

جرجانی تصریح کرد: تولید منیزیت کلسینه شده، تولید پودر بنتونیت، منیزیت دانه‌بندی شده، ورق چوبی با روکش ملامینه، قطعات بتنی و بهره‌برداری از معادن زغال‌سنگ، مس و سنگ لاشه از پروژه‌های شاخص حوزه صنعت، معدن و تجارت در دهه فجر امسال است.

رشد ۱۶۰ درصدی برگشت مبالغ به شاکیان پرونده‌های تخلف اصناف در خراسان جنوبی

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی در حاشیه بازدید از اصناف بیرجند عنوان کرد: از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه با پیگیری و بررسی شکایت‌های مردمی و گزارش‌های سامانه تلفنی ۱۲۴، بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۸۰۷ میلیون و ۵۴۷ هزار ریال به شاکیان در سطح استان برگشت داده شده است.

جرجانی اشاره داشت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته که مبلغ آن ۹ میلیارد و ۹۰۰ هزار ریال بوده، رشدی حدود ۱۶۰ درصدی داشته است.

وی ادامه داد: در این مدت 71 هزار و ۲۲۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی استان به صورت مستقل و یا در قالب گشت مشترک با سایر دستگاه‌های نظارتی انجام شده است. رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا یک هزار و ۱۷۵ فقره پرونده تخلف نیز به ارزش ۴۲ میلیارد و ۷۸۶ میلیون ریال برای واحدهای متخلف در استان تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.