شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت ×
احداث بزرگ‌ترین آزمایشگاه کاتالیست و عناصر نادر خاکی کشور
07 دی 1402 - 12:06
شناسه : 36469
در بازدید استاندار تهران از شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان عنوان شد: روز دوشنبه چهارم دی‌ ماه ۱۴۰۲، استاندار تهران به همراه جمعی از مسئولان استان و شهرستان ورامین از شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های تولیدی و پیشرفت طرح‌های توسعه این شرکت دانش‌بنیان قرار گرفت.
ارسال توسط : منبع : شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، محمدحسین مولوی‌زاده، مدیرعامل شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های در دست اقدام، به روند سریع رشد و توسعه این مجموعه اشاره کرد و گفت: خطوط تولید نسل جدید کاتالیست‌های صنایع فولاد و خط تولید نیترات نیکل با ظرفیت تولید سالانه بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ تن به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: طرح‌های تولید ۱۳ نوع کاتالیست مورد نیاز صنایع پتروشیمی، سالن پخت و خردایش و پروژه احداث بزرگ‌ترین آزمایشگاه کاتالیست و عناصر خاکی در حال انجام است و به‌ زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان در ارتباط با حمایت‌های شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات از این شرکت دانش‌بنیان، خاطرنشان کرد: طی سه سال گذشته با حمایت‌های هلدینگ «ومعادن»، افزایش سرمایه شرکت ۱۰ برابر بیشتر شده است و به واسطه این سرمایه‌گذاری ما توانستیم اشتغال‌زایی حدود ۵۰۰ درصدی را در مجموعه اضافه کنیم؛ ضمن اینکه طی دو سال آینده، همین حجم به اشتغال‌زایی ما اضافه می‌شود. در بخش تولید نیز با افزایش حدود ۶۰۰ درصدی نسبت به سه سال گذشته مواجه شدیم و طی دو سال آینده، تولید ما در سند چشم‌انداز کشور دو برابر خواهد شد.

علیرضا فخاری، استاندار تهران نیز ضمن ارزیابی مثبت روند کار و تشکر از اقدامات صورت گرفته در این مجموعه، حمایت همه‌جانبه خود و سایر دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان در راستای تحقق اهداف و ارتقای جایگاه این شرکت در حوزه صنعت و تولید ملی را اعلام کرد.

در بازدید روز روز دوشنبه چهارم دی‌ ماه ۱۴۰۲ از شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان، مدیرکل اداره صمت استان تهران، فرماندار شهرستان ورامین، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران و جمعی دیگر از مسئولان استان تهران و شهرستان ورامین نیز حضور داشتند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.