شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
احیاء شورای تعامل در بخش معدن استان سمنان ضروری است
23 آبان 1400 - 10:48
شناسه : 20461
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت این استان خواستار احیا مجدد شورای تعامل در بخش معدن شد.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی تشنه دل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در جلسه شورای اداری این سازمان، اظهار داشت: در دولت مردمی و ایران قوی سبک مدیریت جهادی با زیست بوم مدیریتی کشور مطابقت دارد.

ویضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت این استان و بیان مشکلات موجود در این بخش‌ها، افزود: در برخی از شهرستان‌های استان سمنان، این سازمان ساختار و چارت رسمی ندارد که این مسئله برای انجام ماموریت‌های این مجموعه مشکل آفرین است. لذا در این منطقه نیروی انسانی بسیار کمی در اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گرمسار در حال انجام وظیفه هستند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در ادامه خواستار احیا مجدد شورای تعامل در بخش معدن شد و گفت: با توجه به فعالیت این شورای در سنوات گذشته، احیا مجدد آن می‌تواند تاثیر بسزایی در رضایتمندی مردم از این سازمان ایفا نماید.

نقش اساسی سازمان صمت در تحقق شعار سال

محمدرضا هاشمی استاندار سمنان، با اشاره به نقش اساسی سازمان صنعت، معدن و تجارت در تحقق شعار سال، این سازمان را یکی از مجموعه‌های اداری عنوان کرد که بیشترین ارتباط و تعاملات را با مردم دارد.

وی با اشاره به اینکه بحث بازار یکی از مباحث بسیار مهم کشور است، ادامه داد: احیا واحدهای راکد و نظارت بر بازار ۲ وظیفه اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت است و باید کارشناسان این سازمان نظارت خود را بر بازار تشدید نمایند.

استاندار سمنان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط بیماری کرونا در استان هم‌اکنون یکی از مهمترین وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت، نظارت بر حوزه بازار در بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و در این خصوص باید از وجود مردم و پتانسیل‌های عمومی جهت انجام مطلوب نظارت‌ها استفاده نمود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.