سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
اختصاص اسکله به صادرات فولاد و مواد معدنی در چابهار
24 فروردین 1401 - 8:55
شناسه : 26560
استاندار سیستان و ‌بلوچستان خبر داد؛ استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: طبق توافق‌ انجام شده با شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، اسکله اختصاصی برای صادرات فولاد و مواد معدنی در بندر بین‌المللی چابهار احداث می‌شود.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان، با ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر، طی دیداری در خصوص ظرفیت‌های معدنی و احداث اسکله اختصاصی صادرات تولیدات معدنی و صنعتی از طریق بندر چابهار گفت‌وگو کردند.

وی‌ در این دیدار که مدیر کل بنادر و دریانوردی استان و جمعی از کارشناسان و اعضای هییت‌مدیره شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر نیز حضور داشتند، به اهمیت و ضرورت احداث اسکله ویژه تخصصی فولاد و صادرات مواد معدنی پرداخت.

در این جلسه مقرر شد، نقطه نظرات مجموعه شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر در این رابطه دریافت و بر اساس نقشه‌های دریافتی، حداکثر ظرف یک ماه آینده اسکله تخصصی فولاد و صادرات مواد معدنی توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان جانمایی شود که شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر در خصوص اکتشافات جدید معدنی در استان اعلام آمادگی کرد.

گفتنی است، توافق‌هایی صورت گرفت مبینی بر اینکه در قالب قرارگاه دانش‌بنیان‌ها، موضوع فناوری‌های نوین جداسازی سنگ‌آهن از تیتانیم در دستور کار مراکز پژوهشی و دانشگاهی قرار گیرد تا با این اقدام، بسیاری از معادن پلی‌متال استان که سنگ‌آهن را به همراه تیتانیم در خود جای داده‌اند، فعال شوند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.