سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
ادامه روند صعودی بورس
12 شهریور 1402 - 15:37
شناسه : 35736
بازار سرمایه امروز یکشنبه 12 شهریور ماه، روند رو‌به‌رشد خود را ادامه داد و شاخص کل بورس به دو میلیون و ۱۱۱ هزار واحد رسید.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۲۲۰ واحدی نسبت به روز گذشته، روی کانال دو میلیون و ۱۱۱ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل هم‌وزن نیز رشد یک هزار و ۹۸۵ واحدی را تجربه کرد و عدد ۷۱۳ هزار و ۶۵۳ واحد را به ثبت رساند. در پایان معاملات، بیش از ۳۷۷ هزار معامله به ارزشی بالغ بر ۶۱ هزار و ۵۷ میلیارد ریال انجام شد.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پالایش نفت اصفهان، ‌پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت تهران، بانک ملت و پتروشیمی بوعلی سینا، جزو نمادهای بازار سرمایه بودند که بیشترین تاثیر را روی شاخص بورس گذاشتند و به‌جز صنایع پتروشیمی خلیج فارس و بانک ملت، دیگر نمادها روند مثبتی را تجربه کردند.

در فرابورس نیز روند صعودی وجود داشت. شاخص کل در این بازار با رشد چهار واحدی، به ۲۶ هزار و ۳۵۷ واحد رسید. در این بازار نیز بیش از ۲۲۵ هزار معامله انجام شد که ارزشی بالغ بر ۳۰ هزار و ۷۳۸ میلیارد ریال داشت.

سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، گروه انتخاب الکترونیک آرمان، سرمایه‌گذاری صبا تامین، ایران‌خودرو دیزل، پتروشیمی مارون، پالایش نفت لاوان و پویا زرکان آق دره، بیشترین تاثیر را روی شاخص بازار فرابورس داشتند و در این میان به غیر از سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات و ایران‌خودرو دیزل، دیگر نمادها روند منفی را تجربه کردند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.