پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
ادامه روند نزولی شاخص بورس
19 تیر 1402 - 15:54
شناسه : 34877
امروز دوشنبه 19 تیر ماه 1402، روند حرکت بازار سرمایه نزولی باقی ماند؛ به طوری که شاخص کل بورس بیش از ۱۷ هزار واحد و شاخص کل فرابورس بیش از ۲۰۰ واحد کاهش یافتند.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، شاخص کل بورس با ۱۷ هزار و ۸۲۸ واحد کاهش، تا رقم دو میلیون و ۱۵۸ هزار واحد سقوط کرد.

شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با کاهش ۹ هزار و ۹۶۵ واحدی، در رقم ۷۶۰ هزار و ۸۵۷ واحد ایستاد. در این بازار ۴۶۰ هزار معامله به ارزش ۵۶ هزار و ۲۰۹ میلیارد ریال انجام شد.

طی معاملات بازار سرمایه، ۱۳ درصد نمادهای بورسی مثبت و ۸۷ درصد آن منفی بودند که از میان آن‌ها توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، بانک ملت و معدنی و صنعتی گل‌گهر نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز با کاهش ۲۶۹ واحدی، در رقم ۲۸ هزار و ۲۰ واحد ایستاد. در این بازار ۳۵۱ هزار معامله به ارزش ۲۵۳۶ میلیارد ریال انجام شد.

۳۲ درصد نمادهای فرابورسی مثبت و ۶۸ درصد آن منفی بودند و در این میان سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، پلیمر آریا ساسول و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

طی معاملات امروز دوشنبه ۱۹ تیر ماه، بیشترین ورود پول حقیقی به گروه بیمه‌ای و بیشترین خروج پول حقیقی از گروه بانکی صورت گرفته است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.