سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
ارائه تسهیلات به بهره‌برداران معدنی خراسان جنوبی
05 تیر 1400 - 13:20
شناسه : 14301
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: به تمامی بهره‌برداران و فعالان معدنی استان به منظور خرید ماشین‌آلات از تولیدکنندگان داخلی تسهیلات ارائه می‌شود.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حجت ایمان‌طلب معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، اظهار داشت: ارائه این تسهیلات به بهره‌برداران و پیمانکاران معدنی از سوی صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی کشور صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت حمایت از بخش معدن و صنایع معدنی به عنوان یکی از مهم‌ترین پیشران‌های اقتصادی کشور و همچنین لزوم نوسازی و بهبود وضعیت ماشین‌آلات معدنی، افزود: طبق ابلاغیه وزارت صنعت، معدن و تجارت، واحدها و فعالان معدنی که تمایل به خرید از تولیدکنندگان ماشین‌آلات معدنی ساخت داخل را دارند، می‌توانند از تسهیلات صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی بهره‌مند شوند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، گفت: متقاضیان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی به آدرس www.iranmico.com نسبت به مطالعه و آگاهی از جزئیات این تسهیلات، ثبت‌نام و ارائه مدارک درخواستی اقدام کنند.

ایمان‌طلب در پایان خاطرنشان کرد: تحقق توسعه پایدار در بخش معدن، ایجاد تضمین و امنیت سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های معدنی و همچنین هدایت و راهبری این سرمایه‌گذاری‌ها در راستای تحقق اهداف اقتصادی کلان کشور و همچنین تقویت و حمایت از سرمایه‌گذاران خصوصی در این بخش، از جمله اهداف صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.