سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
ارتقای جایگاه زغال‌سنگ البرز شرقی در آینده نزدیک
22 شهریور 1401 - 18:03
شناسه : 31735
مدیرعامل شرکت‌ زغال‌سنگ البرز شرقی گفت: با انجام طرح‌های توسعه در دست اقدام، در آینده نزدیک این شرکت به جایگاه دومین تولیدکننده زغال‌سنگ خام کشور دست خواهد یافت.
ارسال توسط : منبع : شرکت ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات و به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن اصفهان، بابک براتی اظهار کرد: شرکت معادن زغال‌سنگ البرز شرقی تامین‌کننده بخشی از زغال‌سنگ مورد نیاز ذوب‌آهن اصفهان است و تولیدات این شرکت که به طور عمده زغال‌سنگ کک‌شو است، برای مصرف به ذوب‌آهن اصفهان ارسال می‌شود.

وی افزود: طی یک سال گذشته، تولید کنسانتره و زغال‌سنگ خام استخراجی از سه معدن این شرکت حدود ۳۰ هزار تن بوده است و برنامه‌ریزی شده از معادنی که در دو استان سمنان و گلستان داریم، حدود ۲۰ درصد نسبت به ۶ ماهه دوم سال گذشته تولید زغال را افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت‌ زغال‌سنگ البرز شرقی عنوان کرد: رکورد ۱۵ ساله تولید و تحویل زغال خام را به زغال‌شویی شرکت البرز شرقی را طی خرداد و تیر ماه سال جاری شکسته‌ایم و حدود ۴۱ هزار تن زغال خام را به زغال‌شویی این شرکت تحویل داده‌ایم که رکورد بزرگی به شمار می‌رود. رکورد روزانه دیگر حدود دو هزار ۷۰۰ تن زغال خام بوده که به کارخانه زغال‌شویی تحویل شد.

براتی بیان کرد: شرکت زغال‌سنگ البرز شرقی طی حدود سه ماه گذشته، به عنوان سومین شرکت تولیدکننده زغال‌سنگ خام کک‌شو کشور، ۲۲ هزار و ۷۰۰ تن کنسانتره زغال‌سنگ‌ را برای ذوب‌آهن اصفهان تامین کرد.

وی تصریح کرد: در بخش‌های توسعه نیز در محدوده معدن رضی افتتاح تونل جدید انجام شد و چهار مجوز احداث تونل نیز در این منطقه گرفتیه‌ایم و تونل ۶ و سه که مسدود شده بود، بازگشایی شدند. همچنین ۶ تونلی که در منطقه رضی داریم، تا ماه‌های آینده تولید زغال ما را حدود ۹ هزار تن افزایش خواهند داد.

مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ البرز شرقی در پایان یادآور شد: چهار تونل نیز در منطقه طزره افتتاح کرده‌ایم و تلاش داریم طی ۶ ماه آینده، ۱۵ هزار تن زغال به چرخه زغال‌شویی اضافه کنیم.

انتهای پیام//

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.