پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
ارتقای جایگاه فولاد ایران با آغاز به‌ کار کارخانه فولادسازی غدیر نی‌ریز
06 آذر 1402 - 8:38
شناسه : 36012
مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز مطرح کرد: مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در حاشیه بیستمین نمایشگاه ایران متافو، گفت: با تولید یک میلیون تن شمش در کارخانه فولادسازی غدیر نی‌ریز، رنکینگ ایران در تولید فولاد در جهان ارتقا خواهد یافت.
ارسال توسط : منبع : مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، سید مهدی فرحی، جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اولین ساعات دومین روز از نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو ۱۴۰۲، از غرفه مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز بازدید کرد.

در این بازدید محسن مصطفی‌پور، مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز با اشاره به وارد چرخه تولید شدن کارخانه فولادسازی ظرف دو ماه آینده، اظهار داشت: با تولید یک میلیون تن شمش در کارخانه فولادسازی غدیر نی‌ریز، رنکینگ ایران در تولید فولاد در جهان ارتقا خواهد یافت.

وی با بیان دستاوردهای دو سال اخیر، تکمیل زنجیره تولید فولاد را به عنوان مهم‌ترین برنامه‌های این مجتمع دانست و خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی کارخانه فولادسازی، در سال آینده روی ساخت کارخانه گندله‌سازی متمرکز خواهیم شد و به موازات آن، استخراج سنگ‌آهن و ساخت کارخانه کنستانتره را نیز پیگیری خواهیم کرد.

مصطفی‌پور در پایان ابراز امیدواری کرد که تا دو سال آینده، زنجیره تولید فولاد در مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز کامل شود.

بر اساس این گزارش، در حاشیه سومین روز از نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو ۱۴۰۲، امیر صادقی، معاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از غرفه مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن تمجید از اقدامات انجام شده و دستاوردهای مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز طی دو سال اخیر، اظهار داشت: فولاد غدیر نی‌ریز، یک مجموعه منظم بوده که در بین طرح‌های هفت‌گانه فولادی دولت، عملکرد بسیار خوبی داشته است.

معاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: این مجموعه نشان داد اعتماد به مدیران جوان میتواند نتایج بسیار خوبی را به همراه داشته باشد و این باعث افتخار است.

صادقی در این بازدید ابراز امیدواری کرد که به زودی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز به یک قطب صنعتی در منطقه تبدیل شود.

در این بازدید که با حضور معاونان و مدیران مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز همراه بود، گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف در این مجتمع ارائه شد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.