سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
اردیبهشت ماه پربار فولاد خراسان
01 خرداد 1401 - 15:26
شناسه : 28059
معاون بهر‌ه‌برداری شرکت فولاد خراسان گفت: ارتقای رکورد ماهانه تولید گندله در مجتمع فولاد خراسان، چهارمین رکوردشکنی واحدهای تولیدی این شرکت در سال ۱۴۰۱ و دومین رکودشکنی پیاپی ماهانه واحد تولید گندله‌سازی بود که در پایان دومین ماه سال به ثبت رسید.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی فولاد خراسان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، فرشید فضیلتی معاون بهر‌ه‌برداری شرکت فولاد خراسان با اعلام این مطلب، اظهار داشت: کارکنان پرتلاش و توانمند مجتمع فولاد خراسان، با ثبت رکورد تولید ماهانه ۲۰۶ هزار و ۲۹۴ تن گندله با فاصله تنها یک ماه از رکورد پیشین خود، گام مصمم دیگری در مسیر ارتقای تولید در بزرگ‌ترین قطب صنعت شرق کشور، برداشتند. تلاشگران واحد گندله‌سازی با همت همه‌جانبه و انگیزه روزافزون، توانستند در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ رکورد تولید گندله را جا‌به‌جا کنند.

وی در پایان با اشاره به تولید ۲۰۶ هزار و ۲۹۴ تنی گندله در این واحد خاطرنشان کرد: رکورد قبلی در فروردین ماه سال جاری با تناژ ۲۰۱ هزار و ۶۵۴ تن ثبت شده بود که در اردیبهشت ماه، با چهار هزار و ۶۴۰ تن افزایش، شکسته شد. ثبت این رکورد مقارن با روز بهره‌وری، می‌تواند نشانه‌ای از اهمیت ارتقای بهره‌وری در عوامل گوناگون تولید و نویدبخش افزایش ظرفیت تولید در مجتمع فولاد خراسان باشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.