جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
ارسال ۲۸ میلیون بشکه نفت به پالایشگاه‌های کشور
08 شهریور 1400 - 9:56
شناسه : 16803
مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب مطرح کرد؛ مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: طی 14 ماهه گذشته بیش از ۲۸ میلیون بشکه نفت سنتزی به پالایشگاه‌های کشور با شبکه خطوط لوله و ایستگاه‌های پمپاژ این شرکت انتقال یافت.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، غلامرضا نورانی مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، اظهار داشت: ارسال نفت سنتزی به پالایشگاه‌ها برنامه‌ای است که از خردادماه سال گذشته تاکنون با هدف استفاده مطلوب و بهینه از مازاد میعانات گازی پارس جنوبی آغاز شده است.

وی در پایان با اشاره به مقدار ارسال نفت سنتزی، خاطرنشان کرد: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب پس از دریافت نفت سنتزی از شرکت نفت فلات قاره(در پایانه بهرگان)، با استفاده از ظرفیت‌های موجود خطوط لوله و ایستگاه‌های پمپاژ و پس از اجرای اصلاحیه‌های لازم، بیش از ۲۰ میلیون بشکه را به پالایشگاه‌های آبادان و اصفهان و مابقی را به مخازن شرکت پتروامید آسیا و تاسیسات خارک ارسال کرد.

شایان ذکر است که طرح ارسال نفت سنتزی به پالایشگاه‌ها در مناطق نفت‌خیز جنوب، به‌واسطه وجود زیرساخت‌ها و شبکه گسترده‌ای از خطوط لوله جریانی با اجرای اصلاحیه‌های مورد نیاز، با بهره‌گیری از دانش و تلاش شبانه‌روزی کارکنان این شرکت به‌ویژه شرکت‌های نفت و گاز مارون، آغاجاری، کارون و نظارت و هماهنگی مدیریت تولید ستاد مناطق نفت‌خیز جنوب در بازه زمانی کوتاهی اجرایی شده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.