جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
ارسال ۵۰ اثر به نخستین رویداد ملی استارت‌‌آپ صنعت مس
27 بهمن 1399 - 13:04
شناسه : 7120
رییس شورای راهبردی مرکز نوآوری و شتاب‌دهی شهید ستاری رفسنجان با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری «نخستین رویداد ملی استارت‌‌آپ صنعت مس» در اسفند ماه امسال، گفت: تاکنون بیش از ۵۰ اثر به این رویداد ارسال شده است که علاقمندان تا ۶ اسفند ماه سال جاری مهلت دارند تا در صورت تمایل، آثار خود را به این رویداد نوین ارسال نمایند.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمدرضا صاحبی رییس شورای راهبردی مرکز نوآوری و شتاب‌دهی شهید ستاری رفسنجان، اظهار داشت: مرکز نوآوری شتاب‌دهی شهید ستاری رفسنجان با هدف جذب ایده‌های نو و تبدیل به کسب و کار در دی ماه امسال و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره‌برداری رسید که نخستین رویداد ملی استارت‌‌آپ صنعت مس در این مرکز برگزار خواهد شد.

وی افزود: پذیرش و جذب ایده‌های خلاقانه و نوآورانه مبتنی بر چالش‌ها و نیازهای فناورانه صنایع پایین‌دستی و گردشگری صنعتی، از چهارم بهمن ماه آغاز شد و تاکنون بیش از ۵۰ اثر در این زمینه‌ها ارسال شده است.

رییس شورای راهبردی مرکز نوآوری و شتاب‌دهی با بیان اینکه برگزاری این استارت‌آپ در جامعه روحیه کارآفرینی ایجاد می‌کند، گفت: در این رویداد توان نخبگان کشور به اشتراک گذاشته می‌شود و راه‌حل‌های نوآورانه نیز برای شناسایی چالش‌ها یافت می‌شود.

صاحبی اضافه کرد: البته در این استارت‌‌آپ نیازها و فرصت‌های صنعت مس در حوزه‌های صنایع پایین‌‌دستی و گردشگری صنعتی شناسایی می‌شود.

وی در خصوص نحوه ثبت‌نام برای این‌ رویداد اشاره داشت: علاقمندان برای شرکت در این استارت‌‌آپ می‌توانند به آدرس http://tech.nicicoportal.com  مراجعه و تا چهارم اسفند ماه سال جاری ثبت‌نام کنند.

رییس شورای راهبردی مرکز نوآوری و شتاب‌دهی یادآور شد: علاقمندان می‌توانند با برقراری ارتباط با شماره تلفن ۰۳۴۳۴۲۶۶۹۱۱ و یا شماره واتس آپ ۰۹۳۶۸۰۱۱۵۷۲ اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.