شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت ×
استراتژی فولاد کاوه در حوزه HSE تحول است.
21 آبان 1402 - 14:02
شناسه : 35946
مهندس حسینی در مراسم آغاز ارزیابی جایزه تعالی ایمنی، سلامت و محیط زیست: گروه ارزیاب در جمع‌بندی ارزیابی: رویکرد تحولی SKS در حوزه HSE مشهود بود؛ فرآیند ارزیابی پنجمین دوره جایزه نشان تعالی ایمنی، سلامت و محیط زیست برای نخستین بار با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت انجام و طی سه روز ارزیابی‌های لازم توسط تیم ارزیاب صورت گرفت.
ارسال توسط : منبع : شرکت فولاد کاوه جنوب کیش
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، مهندس سید عباس حسینی مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در آیین آغاز این فرآیند گفت: رویکرد ما در این حوزه تحول بوده است و به دنبال تحولی بزرگ و اساسی در حوزه HSE هستیم؛ چراکه جان انسان ها ارزشمند است. بر همین اساس شخصاً بصورت هفتگی در این حوزه جلسه برگزار و مسایل را پیگیری می کنم.

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، از راه‌اندازی خانه محیط زیست در این شرکت خبر داد و تشریح کرد: این تشکل برنامه‌های متعددی را تبیین کرده است که پاک‌سازی مستمر محیط و همچنین فعالیت در کنار کمیته ساماندهی و نقش محوری در این کمیته یکی از رویکردهای این خانه خواهد بود.

وی در خصوص هدف از حضور در فرایند ارزیابی نیز سخن به میان آورد و افزود: هدف از حضور شرکت در این جایزه یادگیری است و امیدواریم این ارزیابی‌ها شناخت مناسبی از وضعیت کنونی و بهبودهایی را برای شرکت به همراه داشته باشد و در نهایت یادگیری در این فرایند اتفاق بیفتد.

مهندس اسفندیاری سرتیم گروه ارزیاب در پایان این ارزیابی ضمن اشاره به نقاط قوت و تجربیات موفق فولاد کاوه جنوب کیش گفت: استراتژی­ های HSE در راستای تحول در این حوزه در فرآیندها کاملاً مشهود و تلاش سازمان برای نهادینه کردن فرهنگ HSE ملموس بود و در نتایج این ارزیابی به این جمع‌بندی رسیده‌ایم که این نتیجه حاصل شده است.

وی با اشاره به آراستگی محیط علیرغم نوع فعالیت شرکت شرایط آراستگی شرکت را مطلوب ارزیابی کرد و اذعان داشت: حمایت مدیریت ارشد سازمان در حوزه محیط‌زیست فراتر از الزامات قانونی است و افزایش فضای سبز و اقدام در جهت حفاظت از گونه‌های خاص جانوری و گیاهی رویکردی تحولی در این حوزه به شمار می رود.

سرتیم گروه ارزیاب در پایان افزود: تهیه شناسنامه بهداشتی کارکنان از داده‌های آزمایشات ادواری قابل توجه و تحولی مشهود است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.