جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
اصلاح مسیرها جهت چابکی سازمان
27 دی 1401 - 12:13
شناسه : 32807
معاون سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت خبر داد آرش شفیعی، معاون سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت به روزرسانی و اصلاح آیین نامه‌ها، دستورالعمل‌ها را موجب تسهیل امور سازمانی دانست و گفت: برای چابک‌تر شدن سازمان، مسیرها را اصلاح خواهیم کرد چرا که مسیرهای غیر ضروری باعث معطل و بعضا معلق شدن امور سازمانی می‌شود.
ارسال توسط : منبع : شرکت ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش فلزات نیوز، جلسه معارفه آرش شفیعی، سرپرست معاونت سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت با حضور مهرداد تولاییان عضو هیئت‌مدیره و معاون بهره‌برداری، حمیدرضا رضائی مدیر حوزه مدیرعامل، مدیران و مسئولین حوزه سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت ۲۶ دی‌ماه برگزار شد.
تولاییان در این جلسه با بیان این که جلسات حوزه سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت با مجموعه بهره‌برداری باید مستمر و مبتنی بر مباحث عمیق باشد گفت: لازم است حوزه سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت، قوانین و دستورالعمل‌ها را به صورت درست و واضح به مجموعه بهره‌برداری اطلاع‌رسانی کند.
عضو هیئت‌مدیره شرکت با بیان این که در تصمیم‌های مدیریتی هیچ‌گاه جنبه‌های صرفا سیاه‌وسفید وجود ندارد افزود: مدیران اغلب در مباحثی تصمیم‌گیری می‌کنند که جنبه‌های سیاه تا سفید در آن نمایان است بنابراین مدیران باید با تشخیص درست، تصمیم‌های مناسبی اتخاذ کنند.
رضائی نیز گفت: از معاون سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت شرکت با کوله‌باری از رهیافت‌ها و تجربه‌های گران‌‍بها در مسئولیت‌های مختلف، انتظار می‌رود مباحث مرتبط با نیروی انسانی را بیش از پیش به روزرسانی و هدفمند کند.
وی افزود: معاون جدید سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت شرکت با رویکرد مناسب، تجربه، دانش‌ و ویژگی‌های شخصیتی که دارد برای همه همکاران در بخش‌های مختلف مقبول بوده است که موجبات هم‌افزایی بیشتر را میسر خواهد ساخت.
مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه‌ای شرکت گفت: با توجه به شرایط پیش‌رو منابع انسانی و بازنشستگی تعداد کثیری از مدیران و متخصصان، بحث جانشین‌پروری در شرکت مغفول واقع شده که لازم و ضروری است به بخش جانشین‌پروری در سازمان بیشتر پرداخته شود.
آرش شفیعی نیز در این جلسه، حل‌وفصل مباحث مرتبط با نیروی انسانی شرکت را وظیفه حوزه سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت عنوان‌کرد و افزود: برنامه‌ریزی و تلاش می‌کنیم مدیران سایر حوزه‌ها به ویژه حوزه بهره‌برداری با کمترین درگیری با مباحث نیروی انسانی و با آسودگی خاطر به امر تولید، تعمیرات و توسعه محصولات بپردازند.
معاون سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت به روزرسانی و اصلاح آیین نامه‌ها، دستورالعمل‌ها را موجب تسهیل امور سازمانی دانست و گفت: برای چابک‌تر شدن سازمان، مسیرها را اصلاح خواهیم کرد چرا که مسیرهای غیر ضروری باعث معطل و بعضا معلق شدن امور سازمانی می‌شود.
شفیعی تاکید کرد: تمام بخش‌ها، قسمت‌ها و مدیریت‌های حوزه سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت به صورت هماهنگ و هم‌افزا در جهت رفاه، آسایش و نشاط کارگران و خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان، تلاش خواهند کرد.
در این جلسه مدیران و سرپرست‌های حوزه سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت نیز ضمن بیان نقطه نظرات خود بر همدلی، هم‌افزایی و اتحاد این حوزه تاکید کردند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.