سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
اعتماد قاطع فولادسازان کشور به مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان
28 اردیبهشت 1401 - 16:24
شناسه : 27965
در نشست مجمع عمومی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، با رای اکثریت قاطع شرکت‌های عضو انجمن، کسری غفوری، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان به عنوان عضو هییت‌مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران انتخاب شد.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی فولاد خراسان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، با رای قاطع اکثریت تولیدکنندگان و دست‌اندرکاران فولاد کشور، کسری غفوری یک کرسی هییت‎‌‌مدیره بزرگ‌ترین تشکل تولیدکنندگان ایران را به نام مجتمع فولاد خراسان، تثبیت کرد و توانست با با رای اکثریت قاطع شرکت‌های عضو انجمن، به عنوان عضو هییت‌مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران انتخاب شود.

مجمع عمومی انجمن فولاد روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه، در هتل همای تهران برگزار شد و طی این جلسه، ابوتراب فاضل نماینده شرکت چادرملو، به عنوان رییس مجمع انتخاب شد تا به همراه یزدانی و طاهری‌زاده به عنوان دو ناظر مجمع و رسول خلیفه سلطانی به عنوان منشی نشست، برگزاری مجمع و انتخابات دوره هشتم انجمن را به انجام رساند.

شایان ذکر است در این مجمع که اعضای جدید هییت‌مدیره انجمن فولاد با رای شرکت‌های عضو این انجمن انتخاب شدند، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان با رای بالا و کم‌سابقه مدیران فولادی کشور، به عضویت هییت‌مدیره انجمن درآمد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.