سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
اعمال تعرفه مالیاتی برروی فویل آلومینیومی وارداتی از چین
12 مهر 1400 - 11:45
شناسه : 18698
براساس گزارش‌های منتشر شده، اقتصاد هند پس از ماه‌ها اختلاف در خصوص اعمال آنتی‌دامپینگ برروی محصولات آلومینیومی تصمیم گرفت که تعرفه‌های مالیاتی را در حوزه واردات فویل آلومینیومی از چین با ضخامت‌های 80 میکرون و کم‌تر از آن را اجرایی کند.
ارسال توسط : منبع : باشگاه آلومینیوم
پ
پ

براساس اخبارفلزات، علاوه بر چین، کشورهای تایلند، اندونزی و مالزی نیز شامل قانون آنتی‌دامپینگ فویل هند خواهند شد. در همین راستا اعتبار این تعرفه‌ها پنج سال تعیین شده و از ۹۳٫۵۳ دلار تا ۹۷۶٫۹۹ دلار به‌ازای هر تن متغیر است.

در این راستا تصمیم مذکور پس از اصرار زیاد شرکت‌های هیندالکو، جیندال (Jindal) و راویراج فویل (Raviraj foil) اتخاذ شده است. البته شرکت‌های فوق در نامه درخواست خود به وزارت اقتصاد و دارایی، کره جنوبی را نیز لحاظ کرده بودند، اما توسط وزارت اقتصاد و دارایی این کشور مورد قبول واقع نشد.

فویل آلومینیوم در سراسر جهان یکی از محصولات مورد استفاده در حوزه صنایع غذایی و دارویی کاربرد است و بیشتر این محصول برای نگهداری از مواد غذایی نظیر کنسروها و همچنین سبزیجات مورد استفاده قرار می‌گیرد. درحال‌حاضر کشور هند بزرگ‌ترین اعمال‌کننده قوانین آنتی‌دامپینگ در میان کشورهای عضو سازمان تجارت جهانی (WTO) محسوب می‌شود.

گفتنی است، یکی از اقدامات بزرگ دولت هند طی سال‌های اخیر، تمرکز بر صنایع داخلی و ارتقاء این صنایع بوده که صنعت آلومینیوم به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین صنایع هند، همواره مرکز توجه قرار گرفته است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.