یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت ×
افتتاح جاده دسترسی درب ۵ به پایانه حمل‌ونقل شرکت چندوجهی فولاد لجستیک
01 مرداد 1402 - 14:39
شناسه : 35152
با حضور مسئولان شرکت فولاد خوزستان انجام شد؛ جاده دسترسی درب ۵ به پایانه حمل‌ونقل شرکت چندوجهی فولاد لجستیک با حضور معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، معاون طرح و توسعه و جمعی از مدیران شرکت فولاد خوزستان افتتاح شد.
ارسال توسط : منبع : شرکت فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، جواد صادقی مجد، مدیرعامل شرکت چندوجهی فولاد لجستیک در این خصوص بیان کرد: یکی از پروژه‌های مهم شرکت فولاد لجستیک، احداث و بهره‌برداری از پروژه پنج هکتاری حمل‌ونقل اهواز و نخستین پایانه حمل‌ونقل استان به نمایندگی از شرکت فولاد خوزستان است. ورودی این پایانه روزانه یک هزار کامیون و تریلی است که از نقاط مختلف کشور برای تامین مواد اولیه فولاد خوزستان وارد شده و سامان‌دهی می‌شوند.

وی افزود: امروز با اقدامی جهادی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، توانستیم با همکاری مدیران بخش‌های مختلف فولاد خوزستان و شرکت‌های تابعه، جاده دسترسی این پایانه را با حضور مسئولان این شرکت افتتاح کنیم.

مدیرعامل شرکت چندوجهی فولاد لجستیک با اشاره به ایجاد گرد و غبار برای ساکنان منطقه، عنوان کرد: پیش از آسفالت جاده دسترسی پایانه، گرد و غبار زیادی به وجود آمده و برای ساکنان منطقه مشکلاتی ایجاد شد که به لحاظ زیست‌محیطی، یک نقص به شمار می‌آمد اما با افتتاح این مسیر این مشکلات برطرف شد.

صادقی مجد در ادامه اظهار داشت: در فاز دوم این طرح، محوطه پنج هکتاری پایانه، فضایی مناسب برای سامان‌دهی تردد کامیون‌ها و ورود نظام‌مند آن‌ها به شرکت فولاد خوزستان برای تخلیه بار در کوتاه‌ترین زمان ممکن در حال انجام است.

وی با اشاره به نکته مهم  پروژه مذکور، خاطرنشان کرد: احداث سالن چندمنظوره به مساحت ۵۰۰ متر مربع برای رفاه حال رانندگان شامل استراحتگاه و رستوران، پمپ گاز و گازوئیل، خدمات سرویس و همچنین اعلام نوبت‌دهی شهر اهواز با هماهنگی شهرداری اهواز و سازمان راهداری کشور، در فاز دوم برنامه کاری قرار دارد. این مجموعه، در زمانی نه چندان دور، امکانات اولیه رفاهی را برای رانندگان فراهم می‌‌آورد.

مدیرعامل شرکت چندوجهی فولاد لجستیک در پایان ابراز امیدواری کرد که این پروژه، زودتر از زمان پیش‌بینی شده به پایان خواهد رسید و شهر اهواز به عنوان الگوی حمل‌ونقل در حوزه شهری برای کشور معرفی می‌شود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.