شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
افتتاح واحد فولادسازی چناران
09 شهریور 1400 - 16:07
شناسه : 16934
واحد فولادسازی چناران، روز سه‌شنبه 9 شهریور ماه 1400 با حضور استاندار خراسان رضوی در شهرک صنعتی این شهرستان افتتاح و بهره‌برداری از آن آغاز شد.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در آیین افتتاح واحد تولیدی رهام خراسان، اظهار داشت: این واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده و برای ۱۲۰ نفر ایجاد اشتغال کرده است. علاوه بر این واحد تولیدی رهام خراسان برای تولید شمش آهن خود از طریق جمع‌آوری آهن‌قراضه‌ها و آهن‌اسفنجی، اقدام می‌کند.

وی افزود: همزمان با هفته دولت و با وجود محدودیت‌های مالی و فشارهایی که بر مردم کشور وارد شده بود، ۷۷۹ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۳۴ هزار میلیارد ریال در بخش‌های مختلف توسط ۲۵ دستگاه اجرایی و ۱۳ شهرداری در استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار خراسان رضوی در پایان خاطرنشان کرد: ۲۸ طرح از پروژه‌های بهره‌برداری شده مربوط به حوزه صنعت خراسان رضوی با اعتبار ۱۵ هزار میلیارد ریال است که نسبت به طرح‌های صنعتی دیگر در هفته دولت سال گذشته ۱۰ درصد افزایش اعتبار به همراه داشته است.

گفتنی است، استاندار خراسان رضوی در این بازدید نسبت به رفع مشکل عدم پذیرش وثیقه این واحد توسط بانک‌ها برای دریافت وام و همچنین تامین زیرساخت‌ها در جهت اجرای طرح‌های توسعه آن از جمله برق، قول مساعدت داده‌اند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.