سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
افتتاح پروژه تجهیز و راه‌اندازی سایت تفکیک مکانیزه پسماندهای عمومی ذوب‌آهن
24 اسفند 1401 - 11:39
شناسه : 34165
آیین افتتاح پروژه تجهیز و راه‌اندازی سایت تفکیک مکانیزه پسماندهای عمومی ذوب‌آهن اصفهان با هدف حفظ محیط زیست به عنوان امانت آیندگان و همچنین جداسازی اقلام قابل‌بازیافت در شرکت، روز سه‌شنبه بیست‌وسوم اسفندماه برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : شرکت ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش فلزات‌نیوز، آیین افتتاح پروژه تجهیز و راه اندازی سایت تفکیک مکانیزه پسماندهای عمومی ذوب‌آهن اصفهان با حضور ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا)، امیرحسین نادری مدیرعامل هلدینگ صدرتامین، مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان و جمعی از مسئولین شرکت سه‌شنبه بیست‌وسوم اسفندماه برگزار شد.

موسی سلیمانی مدیر امور شهری و پسماند ذوب‌آهن اصفهان در حاشیه این افتتاح گفت: این پروژه از طریق یک برنامه‌ریزی جامع و کار مطالعاتی در این مدیریت به منظور جلوگیری از هدر رفت منابع و از طریق بهره‌گیری از منابع داخلی و رعایت الزامات زیست‌محیطی بعد از اجرای موفقیت‌آمیز طرح پایلوت سایت تفکیک پسماندهای عمومی، هفتم مهرماه سال جاری در ذوب‌آهن اصفهان کلید خورد و اوایل بهمن‌ماه نیز به پایان رسید.

وی افزود: پس از طی مراحل تحقیقاتی و بررسی‌های میدانی و بازدید از مراکز تفکیک پسماند در استان، اجرایی شدن این پروژه مکانیزه از طریق بهره‌گیری از منابع داخلی و بدون صرف هیچ‌گونه هزینه‌ای در  ذوب‌آهن اصفهان در دستور کار قرار گرفت.

مدیر امور شهری و پسماند ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: جمع‌آوری و انتقال این پسماندها به سایت تفکیک به همت پرسنل این مدیریت انجام گرفته و سپس تفکیک و پردازش می‌شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: برخی از تجهیزاتی که به نوعی در سطح شرکت بلا استفاده بودند، بازسازی شده و در این پروژه زیست‌محیطی مورد استفاده قرار گرفتند.

سلیمانی در پایان از همکاری معاونت بهره‌برداری و مدیریت‌های نت مکانیک و آگلومراسیون که در راستای اجرایی‌‎شدن این پروژه همکاری داشتند، تشکر و قدردانی نمود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.