سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
افت یک درصدی تولید آلومینا در ۲۰۲۱
11 بهمن 1400 - 13:21
شناسه : 23892
براساس گزارش‌های منتشر شده، تولید جهانی آلومینا در ماه دسامبر سال ۲۰۲۱، به ۱۱ میلیون و 629 هزار تن رسید و در نهایت تولید جهانی آلومینا در سال ۲۰۲۱، به ۱۳۸ میلیون و 122 هزار تن ثبت و همچنین تولید روزانه آلومینا نیز در ماه دسامبر ۳۷۵ هزار و یک تن اعلام شد.
ارسال توسط : منبع : کالا خبر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، براساس گزارش انستیتوی بین‌المللی آلومینیوم، تولید جهانی آلومینا در ماه دسامبر ۲۰۲۱ کم‌تر از یک درصد کاهش تولید روزانه نسبت به ماه دسامبر ۲۰۲۰ داشته است. براساس آمار منتشر شده از این سازمان، تولید آلومینا در ماه دسامبر ۲۰۲۰، ۱۱ میلیون و ۶۹۴ هزرا تن بوده است. همچنین تولید جهانی آلومینا در ماه دسامبر نسبت به ماه قبل از آن یعنی ماه نوامبر با ۱۱ میلیون و ۱۹۷ هزار تن، ۰.۷ درصد رشد داشت.

در این میان چین به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده و مصرف‌کننده آلومینا در جهان، طی ماه دسامبر ۶ میلیون و ۲۸۸ هزار تن آلومینا تولید کرده است، این درحالی است که طی ماه دسامبر ۲۰۲۰، آمار تولید آلومینای چین ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تن گزارش شده است.

گفتنی است، اقیانوسیه پس از چین، دومین تولیدکننده بزرگ آلومینا در جهان محسوب می‌شود که در ماه دسامبر یک میلیون و ۷۴۱ هزار تن آلومینا تولید کرد، این درحالی است که طی ماه دسامبر ۲۰۲۰، تولید آلومینای این منطقه یک میلیون و ۸۴۷ هزار تن گزارش شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.