جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
افزایش تولید بزرگ‌ترین واحد صنعتی چهارمحال و بختیاری
05 تیر 1400 - 15:36
شناسه : 14319
معاون امور معادن و صنایع معدنی استان چهارمحال و بختیاری گفت: فولاد سفیددشت با تولید ۸۲ هزار و ۱۴۵ تن آهن‌اسفنجی درچهارمحال و بختیاری رکورددار تولید شد.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مهرداد قاسمی معاون امور معادن و صنایع معدنی استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: این مجتمع با تولید ۸۲ هزار و ۱۴۵ تن آهن‌اسفنجی در سومین ماه از فصل بهار، رکورد تولید این محصول در واحد احیای مستقیم فولاد سفیددشت را نسبت به آخرین رکورد در اردیبهشت ماه همین سال، به میزان یک هزار و ۴۵ تن ارتقا داد.

وی افزود: با تولید این میزان محصول در خرداد ماه، علاوه بر ثبت سومین رکورد متوالی در تولید ماهیانه، تولید تجمعی سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ نیز به میزان ۱۲ درصد مازاد بر برنامه محقق شد.

موفقیت فولاد سفیددشت در ارزیابی سالیانه مجموع امور شرکت‌های فولادمبارکه

ایمان سلیمانی مدیر عملیات شرکت فولاد سفیددشت همچنین با اشاره به عملکرد موفقیت‌آمیز بزرگ‌ترین واحد صنعتی چهارمحال و بختیاری در ارزیابی سالیانه مجمع امور شرکت‌های گروه فولادمبارکه، گفت: کسب این‌گونه موفقیت‌ها مرهون تلاش شبانه‌‌روزی کارکنان، پیمانکاران، تامین‌کنندگان و سایر شرکای کسب و کار شرکت است.

وی در پایان با اشاره به حمایت‌های سهامداران شرکت (فولادمبارکه و سازمان ایمیدرو) در جهت دستیابی به توفیقات پی‌درپی این شرکت، خاطرنشان کرد: برای آغاز تولید تختال در واحد فولادسازی و ریخته‌گری تا پایان سال‌جاری برنامه‌ریزی شده است.

شایان ذکر است که فولاد سفیددشت جزو ۷ طرح استانی فولاد و پیشتاز در پیشرفت طرح فولادسازی در بین این طرح‌ها محسوب می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.