دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت ×
افزایش تولید فولاد به نفع کاهش قیمت خودرو
22 خرداد 1400 - 16:16
شناسه : 13619
نایب رییس مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛ نایب رییس مجلس شورای اسلامی در نشست امروز با مسئولان شرکت ایمیدرو و وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: باید ظرف ۲۴ ماه یک میلیون تن بر ظرفیت ۳۰ میلیون تنی تولید فولاد کشور افزوده شود.
ارسال توسط : منبع : خانه ملت
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی نیکزاد ثمرین نایب رییس مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در جهت رعایت عدالت و همچنین استفاده از منافع موجود در کشور، می‌توان کارهای بزرگ انجام داد، شرکت‌هایی مانند ایمیدرو و سایر سازمان‌های توسعه‌ای به این منطق رسیده‌اند که چنانچه دولت منابع ریالی یا ارزی لازم را در اختیار ندارد، آن‌ها حاضر هستند معادن را از دولت گرفته و در مقابل کارهای بزرگی را در راستای توسعه کشور انجام دهند.

وی افزود: جلسه امروز در راستای پیگیری ساخت یک میلیون تن فولاد در اردبیل بود که خوشبختانه مجوز لازم از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر و این کار بزرگ به صورت سه جانبه با همکاری شرکت ایمیدرو، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و وزارت صنعت، معدن و تجارت در اردبیل شروع خواهد شد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، گفت: خوشبختانه استانداری نهایت همکاری خود را با سازمان‌ها در این زمینه داشته است. و ضمن تامین آب لازم از پسماند فاضلاب شهر، در کوتاه‌ترین زمان ممکن زمین را در اختیار سازمان قرار داد، در نهایت کار با ثبت شرکت شروع و ظرف ۲۴ ماه باید یک میلیون تن بر ظرفیت ۳۰ میلیون تنی تولیدی فولاد کشور افزوده شود.

نیکزاد ثمرین در پایان با اشاره به تاثیر افزایش تولید فولاد بر قیمت خودرو، خاطرنشان کرد: افزایش تولید فولاد سبب توسعه، ارزآوری و صادرات می‌شود. در این راستا می‌توانیم کارهای توسعه‌ای کشور را بهتر پیش ببریم، از این رو ارتباط فولاد و خودرو به این است که تولید ورق فولادی مورد نیاز این صنعت موجب افزایش تولید خودرو و کاهش قیمت آن ‌می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.