سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
افزایش رضایت و انگیزه شغلی پیمانکاران
17 شهریور 1401 - 9:38
شناسه : 31626
مدیر منابع انسانی پیمانکاران شرکت فولاد مبارکه گفت: نگاه ما در واحدهای مرتبط با بخش پیمانکاری، رضایت و انگیزه شغلی پیمانکاران است که این امر منجر به بهره‌وری آنان خواهد شد و در نهایت نیز سهامداران فولاد مبارکه منتفع خواهند شد.
ارسال توسط : منبع : شرکت فولاد مبارکه
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، اولین نشست هم‌اندیشی مسئولین اداری شرکت‌های پیمانکار فولاد مبارکه با حضور مسئولین اداری ۱۵۰ شرکت‌ پیمانکار فولاد مبارکه، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مبارکه و جمعی از مدیران حوزه معاونت سرمایه‎‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.

در این جلسه مالک شیخی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مبارکه اظهار کرد: در شهرستان مبارکه، ۵۰ هزار کارگر مشغول به کار هستند که نیمی از کارگران شاغلین شرکت فولاد مبارکه و بیش از نیمی از کسانی که در این شرکت فعالیت می‌کنید، به‌ عنوان پیمانکار مشغول به فعالیت هستند.

مدیر منابع انسانی پیمانکاران شرکت فولاد مبارکه نیز بیان کرد: ضمن قدردانی از همکاری‌ واحدهای مرتبط با بخش پیمانکاری برای ارائه خدمات بیشتر به نیروهای شرکت‌های پیمانکار فولاد مبارکه، نگاه ما در این واحد افزایش رضایت و انگیزه شغلی پیمانکاران است که این امر منجر به بهره‌وری آنان خواهد شد و در نهایت نیز سهامداران فولاد مبارکه منتفع خواهند شد.

در پایان این نشست، از مسئولین اداری برتر شرکت‌های پیمانکاری فولاد مبارکه تقدیر به‌ عمل آمد.

انتهای پیام//

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.