سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
افزایش سرمایه فولاد خوزستان در بورس تایید شد
01 آبان 1400 - 8:47
شناسه : 19492
براساس گزارش‌های منتشر شده، افزایش سرمایه شرکت فولاد خوزستان از محل سود انباشته مورد تایید سازمان بورس و اوراق بهادار کشور قرار گرفت.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴) تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت فولاد خوزستان در سازمان بورس و اوراق بهادار مورد تایید قرار گرفت. و براساس رسیدگی انجام شده، موارد حاکی از مغایرت با قوانین و مقررات مربوط به انتشار سهام ملاحضه نشده و افزایش سرمایه با رعایت قوانین و مقررات، مورد تایید سازمان بورس و اوراق بهادار قرار گرفت.

در همین راستا، سرمایه فعلی شرکت فولاد خوزستان ۵۰ هزار میلیارد ریال بوده و افزایش سرمایه به مبلغ ۷۰ هزار میلیارد ریال از محل سود انباشته است. همچنین موضوع افزایش سرمایه، جبران مخارج سرمایه‌ای گذشته و عدم خروج نقدینگی جهت تامین سرمایه در گردش بود.

گفتنی است، مجمع عمومی فوق‌العاده می‌تواند با انجام افزایش سرمایه از مبلغ ۱۲۰ هزار میلیارد ریال به مبلغ ۱۹۰ هزار میلیارد ریال از محل سود انباشته موافقت و اختیار عملی نمودن آن را به مدت دو سال به هییت‌مدیره تفویض نماید تا آن‌ها پس از اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار نسبت به عملی نمودن آن اقدام نماید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.