شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت ×
افزایش چشمگیر درآمد عملیاتی شرکت‌های گروه گل‌گهر
08 مرداد 1402 - 13:32
شناسه : 35222
در پایان چهار ماهه ابتدایی امسال رخ داد؛ درآمد عملیاتی شرکت‌های گروه معدنی و صنعتی گل‌گهر در دوره چهار ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ نسبت به دوره مشابه سال قبل، به طور قابل توجهی افزایش یافت.
ارسال توسط : منبع : شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، درآمد عملیاتی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر «کگل» در دوره چهار ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ نسبت به دوره مشابه سال قبل، به میزان ۸۴ درصد افزایش یافت و از مبلغ ۱۲۲ هزار و ۲۹۳ میلیارد و ۲۰۳ میلیون ریال، به ۲۲۴ هزار و ۷۸۹ میلیارد و ۹۸ میلیون ریال رسید.

درآمد عملیاتی شرکت جهان فولاد سیرجان «فجهان» در دوره چهار ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ نسبت به دوره مشابه سال قبل، به میزان ۵۱ درصد افزایش یافت و از مبلغ ۳۶ هزار و ۲۹۵ میلیارد و ۸۲۷ میلیون ریال، به ۵۴ هزار و ۷۹۷ میلیارد و ۷۰۱ میلیون ریال رسید.

درآمد عملیاتی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر در دوره چهار ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ نسبت به دوره مشابه سال قبل، به میزان ۶۴ درصد افزایش یافت و از مبلغ ۸۰ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال، به ۱۳۲ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال رسید.

درآمد عملیاتی شرکت گهر ترابر سیرجان «حگهر» نیز در دوره چهار ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ نسبت به دوره مشابه سال قبل، به میزان ۲۶ درصد افزایش یافت و از مبلغ ۹ هزار و ۵۸۰ میلیارد و ۷۹۱ میلیون ریال، به ۱۲ هزار و ۳۴ میلیارد و یک میلیون ریال رسید.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.