سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
افزایش ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس
17 آذر 1400 - 13:57
شناسه : 21537
براساس گزارش‌های منتشر شده، روند حرکت بازار سرمایه بر خلاف روزهای گذشته، امروز صعودی بود و شاخص کل بورس امروز بیش از ۱۱ هزار واحد افزایش یافت.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس در معاملات امروز بازار سرمایه با ۱۱ هزار و ۳۴۹ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۳۴۹ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز ۲۴۴۴ واحد افزایش یافت و رقم ۳۶۳ هزار و ۵۸۶ واحد را به ثبت رساند. معامله‌گران این بازار ۳۹۶ هزار معامله به ارزش ۲۹ هزار و ۸۸۳ میلیارد ریال انجام داده‌اند.

شرکت ملی صنایع مس ایران، فولادمبارکه اصفهان، ایران خودرو، سرمایه‌گذاری غدیر و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل معدنی و صنعتی گل‌گهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس ایران هم با ۷۳ واحد افزایش در رقم ۱۹ هزار و ۱۷۶ واحد ایستاد. معامله‌گران این بازار ۱۹۵ هزار معامله به ارزش ۱۹ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال انجام دادند.

پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و سنگ‌آهن گهرزمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل تولید نیروی برق دماوند و مدیریت انرژی امید تابان هور نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس ایران داشت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.