جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
افزایش ۲ برابری تولید شمش آلومینیوم در المهدی
25 بهمن 1399 - 12:30
شناسه : 6886
مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۰ هزار تن شمش آلومینیوم در این کارخانه تولید شده است که نسبت به آمار تولید در سال گذشته (1398)، رشد 2 برابری را نشان می‌دهد.
ارسال توسط : منبع : باخبران
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمید مهتدی مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی اظهار داشت: از ابتدای امسال ۱۴۰ هزار تن شمش آلومینیوم در این کارخانه تولید شده است که در مدت مشابه پارسال رشد ۲ برابری را نشان می‌دهد.

وی افزود: تعمیر و راه‌اندازی دیگ‌های الکترولیز کارخانه به همت متخصصان بومی و انجام تعمیرات اساسی و تامین به موقع مواد اولیه، از مهم‌ترین عوامل افزایش تولید در این بخش است.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی با اشاره به اینکه یکی دیگر از دلایل این افزایش تولید، وارد مدار کردن بخش زیادی از دیگ‌های خارج از مدار در این شرکت بود، گفت: ظرفیت اسمی تولید شمش این کارخانه به ۲۵۴ هزار تن شمش می‌رسد که تنها حدود ۷۰ درصد ظرفیت اسمی این کارخانه را شامل می‌شود.

مهتدی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ضمن ورود ۴۱۵ هزار تن مواد اولیه از کشورهای خارجی، ۳۸ هزار تن شمش نیز به سایر کشورها صادر شده است.

وی در پایان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال بیش از ۱۸۰ هزار تن شمش آلومینیوم در شرکت آلومینیوم المهدی تولید شود، گفت: سال گذشته حدود ۸۸ هزار تن شمش آلومینیوم در این شرکت تولید شده است.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم در پایان خاطرنشان کرد: اکنون۳۴۰ دیگ الکترولیز در شرکت آلومینیوم المهدی فعال است.

شایان ذکر است شرکت آلومینیوم المهدی در ۱۸ کیلومتری غرب بندرعباس واقع شده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.