سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
افزایش ۳ درصدی تولید فولاد تاتا استیل
29 فروردین 1402 - 10:28
شناسه : 34216
طی سه‌ماهه نخست سال 2023 میلادی رقم خورد: تولید فولاد تاتا استیل طی سه‌ماهه نخست سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد 3درصدی بود این در حالی است که فروش این محصول افت 3.4درصدی را رقم زد.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش فلزات‌نیوز، میزان تولید فولاد گروه تاتا استیل طی سه‌ماهه نخست سال جاری میلادی به ۷میلیون و ۷۷۰هزارتن رسید که حاکی از رشد ۳درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد. میزان تولید سه‌ماهه نخست سال گذشته میلادی ۷میلیون و ۵۵۰هزارتن اعلام شده است.

این در حالی است که میزان تولید فولاد خام تاتا استیل هند از ابتدای ژانویه تا پایان مارس ۲۰۲۳میلادی ۵میلیون و ۱۵۰هزار تن به ثبت رسید که نسبت به میزان تولید مدت مشابه سال گذشته(۴میلیون و ۹۰۰هزارتن) افزایش ۳درصدی نشان می دهد.

همچنین تولید این محصول در تاتا استیل اروپا طی سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۳میلادی، بدون تغییر نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۲میلادی حدود ۲میلیون و ۳۱۰هزار تن به ثبت رسید.

طی این مدت، تولید تاتا استیل تایلند نیز به ۳۱۰هزار تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۲میلادی(تولید ۳۴۰هزار تن) حاکی از افت تولید است.

طی سال مالی ۲۰۲۳-۲۰۲۲ میلادی میزان تولید فولاد خام گروه تاتا استیل بدون تغییر نسبت به سال مالی گذشته ۳۰میلیون و ۴۵۰هزار تن به ثبت رسید.

کاهش ۳٫۴ درصدی فروش

گروه تاتا استیل طی سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۳میلادی توانست فروش فولاد خود را ۷میلیون و ۵۹۰هزارتن به ثبت رساند که حاکی از افت ۳٫۴۳درصدی نسبت به فروش مدت مشابه سال گذشته(۷میلیون و ۸۶۰هزارتن) است.

همچنین میزان فروش در تاتا استیل هند از ۵میلیون و ۱۲۰هزارتن طی سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۲ میلادی به ۵میلیون و ۱۵۰هزارتن در مدت مشابه سال ۲۰۲۳میلادی افزایش یافت.

این در حالی است که میزان فروش فولاد در تاتا استیل اروپا از ابتدای ژانویه تا پایان مارس ۲۰۲۳میلادی ۲میلیون و ۱۳۰هزارتن بود که نسبت به فروش ۲میلیون و ۴۰۰هزار تن طی مدت مشابه سال گذشته کاهش نشان می‌دهد.

علاوه بر این، میزان فروش محصول در تاتا استیل تایلند از ۳۴۰هزارتن در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۲میلادی به ۳۱۰هزارتن در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۳میلادی کاهش یافت.

گروه تاتا استیل میزان فروش فولاد خام این شرکت را طی سال مالی ۲۰۲۳-۲۰۲۲ میلادی ۲۸میلیون و ۲۰۰هزار تن اعلام کرده است که نسبت به میزان فروش ۲۸میلیون و ۶۲۰هزار تنی طی سال مالی پیش از آن، کاهش نشان می‌دهد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.