سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
اقدامات شرکت مس در ورزش ستودنی است
19 مهر 1400 - 18:15
شناسه : 19001
وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد؛ وزیر ورزش و جوانان در دیدار با اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: اقداماتی که توسط مدیریت و شرکت مس در حوزه توسعه ورزش و فرهنگ انجام شده، بسیار ارزشمند است.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در این دیدار با اشاره به موفقیت‌های تیم‌های مختلف ورزشی مس در سطح ملی و بین‌المللی، اظهار داشت: قدردان زحمات و پیگیری‌های مدیریت و مجموعه مس در امر ورزش هستیم. لذا جای خرسندی است که شرکت ملی صنایع مس ایران هم‌پای تولید و اقتصاد در حوزه توسعه ورزش اقدامات گسترده‌ای انجام داده است.

نگاهی به موفقیت‌های باشگاه مس

اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس در این دیدار نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات ورزشی این شرکت، گفت: شرکت مس تلاش کرد که در دو سطح حرفه‌ای و همگانی و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی اقدامات قابل‌توجهی انجام دهد.

وی با اشاره به موفقیت‌های ورزشی باشگاه‌های صنعت مس، افزود: قهرمانی تیم فوتبال شهربابک و صعود به لیگ یک، کسب چهارمین قهرمانی پی در پی تیم فوتسال مس سونگون، نائب قهرمانی والیبال نشسته شهربابک، نائب قهرمانی تیم هندبال مس کرمان در مسابقات لیگ برتر کشور، قرار گرفتن تیم هندبال مس کرمان در ردیف ۵ تیم برتر آسیا و موفقیت‌های تیم فوتبال رفسنجان در مسابقات لیگ برتر فوتبال تنها گوشه‌ای از موفقیت‌های ورزشی این شرکت در امر ورزش حرفه‌ای است.

گفتنی است، در این دیدار محراب احمدیان معاون توسعه سرمایه انسانی و محمد جواد خلیلی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس حضور داشتند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.