پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
اقدام ارزشمند وزارت صمت برای تخصیص اعتبار توسعه صنعتی
18 اسفند 1399 - 12:21
شناسه : 8599
نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: تخصیص اعتبار از منابع داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای توسعه صنعتی در کشور به ویژه مناطق کمتر برخوردار، کار بسیار ارزشمندی است.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی نیکزاد نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی در خصوص سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان اردبیل، اظهار داشت: در این راستا، ۵۰۰ میلیارد تومان از محل منابع وزارت صنعت، معدن و تجارت برای واحدهای کوچک، متوسط، راکد و غیرفعال استان اردبیل در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با اشاره به دیگر برنامه‌های وزیر صمت برای اردبیل، افزود: مقرر شد یک هزار هکتار برای توسعه شهرک صنعتی شماره دو اردبیل اختصاص یابد تا وزارت صنعت، معدن و تجارت، در راستای توسعه و تامین زیرساخت‌های این شهرک، همکاری نماید.

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی، گفت: سازمان‌های ایدرو و ایمیدرو نیز در راستای ایفای مسئولیت‌های توسعه‌ای خود، قرار است اقدامات مهمی در این استان انجام دهند.

نیکزاد در پایان خاطرنشان کرد: در کنار همه این اقدامات، یک صنعت مادر نیز به همت وزارت صنعت، معدن و تجارت در استان اردبیل ایجاد خواهد شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.