جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
الزام افزایش تولید در واحد احیای مستقیم
25 تیر 1401 - 13:42
شناسه : 30389
مدیرعامل فولاد هرمزگان تاکید کرد؛ مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: انتظار داریم با برنامه‌ریزی و بهبودهای انجام شده در دو مدول واحد احیا مستقیم، تولید آهن اسفنجی فولاد هرمزگان در سال جاری از ظرفیت اسمی آن که یک میلیون ۶۵۰ هزار تن است، عبور کند.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، عطاالله معروف‌خانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان، جابه‌جایی تعمیرات واحد احیا مستقیم از زمستان به تابستان را یک حرکت استراتژیک در جهت استفاده از خاموشی اجباری ناشی از کمبود برق در تابستان عنوان کرد و اظهار داشت: بر اساس تاکیدهای رهبری مبنی بر تولید و در نظر داشتن شعار تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، انتظار داریم با برنامه‌ریزی و بهبودهای انجام شده در دو مدول واحد احیا مستقیم، تولید آهن‌اسفنجی فولاد هرمزگان در سال جاری از ظرفیت اسمی آن که یک میلیون ۶۵۰ هزار تن است عبور کند.

وی افزود: همچنین تصمیم داریم تا بعد از تعمیرات سالیانه واحد فولادسازی که از ابتدای مرداد ماه آغاز می‌شود، با بهبودهای انجام شده در جهت افزایش ریت شارژ کوره‌ها، افزایش راندمان تولید در خطوط فولادسازی را شاهد باشیم و این مهم را با تمام توان با همراهی شرکت‌های دانش‌بنیان دنبال خواهیم کرد. رعایت ایمنی حین تعمیرات و پشتیبانی مناسب از کارگران و متخصصین فعال در این تعمیرات مورد تاکید همیشگی است.

اصغر مدنی معاون بهره‌برداری فولاد هرمزگان نیز در پایان با اشاره به اینکه تاکنون کلیه فعالیت‌ها طبق برنامه از پیش تعیین شده پیش رفته، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان این تعمیرات ۲۴۲ هزار نفر ساعت کار انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.