سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
امضا سند همکاری توسط شرکت پیشگامان فولاد جنوب با دانشگاه شهید چمران
22 اسفند 1400 - 12:43
شناسه : 25698
در حاشیه نمایشگاه بومی‌سازی صنعت فولاد، شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب با دانشگاه شهید چمران سند همکاری امضا کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، به منظور توسعه صنعت فولاد کشور و تعبیر شعار سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» و تقویت همکاری با مراکز علمی، شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب از شرکت‌های تابعه فولاد خوزستان با دانشگاه شهید چمران تفاهم‌نامه‌ای امضا شد. همچنین، موضوع اصلی تفاهم‌نامه، همکاری نظام يافته به منظور انجام تحقیقات کاربردی در تمامی حوزه‌های مرتبط و بهره‌مندی از منابع فنی، علمی و آزمایشگاهی در اختیار هریک از طرفین است.

گفتنی‌ است، همکاری متقابل در زمینه انتشار کتب، مجلات علمی، پژوهشی و مقالات علمی حاصل از نتايج فعاليت‌ها و پروژه‌های تحقيقاتی، همکاری و مشارکت در انجام بازديدهای متقابل علمی، تحقیقاتی، صنعتی و همکاری متقابل در برگزاری کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی و همایش‌ها، سمینارهای علمی، صنعتی، پژوهشی، همکاری در برگزاری جلسات مشترک علمی و فناوری با هدف شناسایی نیازمندی‌های تحقیقاتی و فناوری شرکت، بخش عمده‌ای از موارد تفاهم‌نامه هستند که به امضای محمدرضا پاکباز مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور پیشگامان صنعت فولاد و علیرضا کیاست معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید چمران رسید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.