جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
انتصاب خورسندیان به عنوان مدیرعامل بانک صنعت و معدن
18 بهمن 1400 - 14:07
شناسه : 24306
وزیر امور اقتصادی و دارایی روز گذشته مورخ 17 بهمن‌ماه طی حکمی علی خورسندیان را به سمت مدیرعامل بانک صنعت و معدن منصوب کرد.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در این حکم از مدیرعامل جدید بانک صنعت و معدن خواست تا همه تلاش و مساعی خود را در راستای نیل به اهدافی همچون هدایت اعتبارات به سمت بخش‌های مولد اقتصاد، سودآور ساختن عملیات بانک، خروج از بنگاه‌داری و واگذاری اموال مازاد، استقرار کامل حاکمیت شرکتی، استقرار کامل نظام اعتبارسنجی، رعایت کامل مصوبه‌های شورای پول و اعتبار، توجه به جوان گرایی، شفافیت، جلوگیری از تعطیلی واحدهای تملیکی، وصول مطالبات و رعایت انضباط بودجه مصوب و مدیریت هزینه‌ها معطوف کند.

همچنین علی خورسندیان مدیرعامل جدید بانک صنعت و معدن از فروردین‌ماه سال گذشته به عنوان عضو هییت‌مدیره همکاری خود را با این بانک آغاز کرد.

گفتنی است، وی دارای مدرک دکترای مدیریت استراتژیک از دانشگاه عالی دفاع ملی است و علاوه بر عضویت هییت‌مدیره بانک صنعت و معدن، در کارنامه شغلی خود سوابق تجربی و کاری ارزشمندی در زمینه‌های اقتصادی و بانکی دارد. البته مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها، مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه و شرکت‌های دولتی، مدیرکل دفتر تحقیقات و سیاست‌های پولی و بازرگانی، ریاست گروه مطالعات مالی بین‌الملل وزارت امور اقتصادی و دارایی و همچنین عضویت در هییت‌مدیره بانک ملت از جمله مهمترین مسئولیت‌های وی در گذشته بوده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.