سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
انتقال خط لوله سی اینچ توسط فولاد اکسین از کریت کمپ تا امیدیه
11 اسفند 1400 - 13:41
شناسه : 25267
مجری پروژه خط لوله انتقال نفت خام از میادین غرب کارون گفت: به منظور استفاده از توان داخلی از ورق‌های API۵LX۶۰ که براستانداردهای پروژه‌های نفتی در شرکت فولاد اکسین ساخته می‌شود، برای احداث خط لوله انتقال نفت خام از کریت کمپ تا امیدیه به طول ۹۶ کیلومتر استفاده شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد اکسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، آغاجاری مجری پروژه‌های خط لوله انتقال نفت خام از میادین غرب کارون، اظهار داشت: این پروژه احداث خط لوله سی اینچ از حدفاصل کریت کمپ تا امیدیه بوده که به منظور انتقال نفت خام سبک از میادین غرب کارون و مبادی صادراتی است.

وی با بیان اینکه این پروژه از ابتدای مهرماه سال جاری آغاز و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: در اجرای این‌ پروژه استفاده از توان داخلی و حمایت از ساخت داخل با تکیه بر اقتصاد مقاومتی مد نظر بوده که از کالاها و تجهیزاتی که صد درصد ساخت داخل هستند، استفاده می‌شود.

مجری پروژه‌های خط لوله انتقال نفت خام از میادین غرب کارون در پایان خاطرنشان کرد: به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت و تولید داخل مقرر شد که ورق‌هایAPI۵LX۶۰ خطوط لوله نفت بر اساس استانداردهای پروژهای نفت در این کارخانه تولید و برای تبدیل به لوله به شرکت لوله‌سازی اهواز ارسال می‌شود. این پروژه توسط شرکت مهندسی و توسعه نفت ایران و با مشارکت شرکت نصر میثاق اهواز و ستیران به طول ۹۶ کیلومتر انجام خواهد شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.