سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
انجام موفقیت‌آمیز بزرگ‌ترین شات‌دان گندله‌سازی منطقه
19 اردیبهشت 1400 - 9:09
شناسه : 11911
مدیر گندله‌سازی شرکت گل‌گهر مطرح کرد؛ مدیر گندله‌سازی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، گفت: شرکت گل‌گهر به خاطر داشتن متخصصانی که ما را از تخصص کشورهای خارجی بی‌نیاز کرده‌اند، به خود می‌بالد. با توانمندی این مهندسان، انجام سنگین‌ترین شات‌دان سالیانه کارخانه گندله‌سازی یک بعد از ۲۴ ماه که حدود ۲۳۰ هزار نفرساعت نیرو به طور مستقیم صرف آن شد؛ تحقق یافت که خود رکورد بی‌نظیری در صنعت فولاد کشور است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گل‌گهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، جعفر رفیعیان مدیر گندلهسازی شرکت معدنی و صنعتی گلگهر، اظهار داشت: علاوه بر این، برخی از کارهای اصلاحی انجام شده در جهت کم کردن مشکلات گلوگاهی و افزایش ظرفیت خطوط تولید توسط متخصصان داخلی شرکت انجام شد. تعمیر اساسی سرندها، تغییر طرح کالسکه و هد متحرک نوار نوسانی، تغییر نوار ۵۵ به شوت دو پارچه، تغییر طرح در شکل زره‌های آسیاب جهت استفاده حداکثری از خردایش ضربه‌ای گلوله‌ها، تغییر در طرح مش ورودی و خروجی و شوت ورودی جهت کاهش زمان تعمیرات و بازرسی‌ها گوشه‌ای از اقدامات اصلاحی است که می‌توان به آن اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پلت فید ۳۰ درصد خوراک کارخانه گندله‌سازی است؛ عمده خرابی‌ها در آنالیزها مربوط به سرند ورودی بود که یک مسیر جدید جهت استندبای طراحی شد به گونه‌ای که از مسیر ثانویه‌ای، کنسانتره سنگ‌آهن فیلتر کیک شارژ می‌شود. همچنین در کلیه توقفات بعد از توقف سالیانه، مدیریت دانش با دیدگاه آموزش شرکت‌های بومی انجام می‌شود. لذا بالابردن قابلیت اطمینان خطوط با جوانان متخصص بومی به سرانجام رسیده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.