سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024 ساعت ×
انجمن صنفی رانندگان اهواز جزو خانواده اکسین است
25 مهر 1400 - 12:50
شناسه : 19178
امروز شنبه 24 مهرماه با حضور محمد دورقیان رییس انجمن صنفی رانندگان اهواز و هیات همراه و معاون بهره‌برداری، مدیران حراست، فروش، سفارشات و انبارها و روابط عمومی جلسه‌ای به منظور رفع مشکلات رانندگان و همچنین ارتقاء کیفیت خدمات به ایشان در دفتر مدیریت حراست این شرکت برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد اکسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمد دورقیان رییس انجمن صنفی رانندگان اهواز به نمایندگی از طرف رانندگان اظهار داشت: شرکت فولاد اکسین یکی از مجموعه‌های به نام در زمینه تولید ورق‌های فولادی است و با وجود تجهیزات به روزی که دارد هیچگونه آسیبی به کامیون‌ها وارد نمی‌کند.

وی افزود: خوشبختانه در سال جاری شاهد تغییراتی خوبی در زمینه خدمات‌دهی و امنیت کامیون‌های حامل اسلب و ورق به اکسین بودیم که می‌توان به جرات بیان کرد، وضعیت بارگیری در این مجموعه به نسبت سال‌های گذشته تغییرات بسیاری کرده است، به گونه‌ای که ترافیک ورود کامیون به این شرکت به حداقل میزان خود رسیده و این توجه از سوی مدیران این شرکت قابل تقدیر است.

رییس انجمن صنفی رانندگان اهواز در پایان خاطرنشان کرد: اکسین با تخصیص استراحتگاه رانندگان، نمازخانه و… اقدامات خوبی انجام داد که موجب رضایتمندی رانندگان شده است. همچنین امیدواریم با نکاتی که در این جلسه مطرح شد شاهد ارتقاء کیفیت این خدمات باشیم؛ چراکه خود را از مجموعه اکسین می‌دانیم و همانند سایر پرسنل این شرکت و بیشتر در کارخانه حضور داریم.

گفتنی است، در این جلسه رضا ساکی انجمن صنفی رانندگان اهواز، جلیل شجیرات بازرس انجمن صنفی رانندگان اهواز و رضا کرمی مکوند هییت‌مدیره انجمن صنفی رانندگان اهواز به ایراد سخن پرداختند و مواردی را پیرامون خدمات دهی به رانندگان بیان کردند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.