سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری توسعه معادن و فلزات با شرکت ایریتک
05 تیر 1400 - 15:16
شناسه : 14313
شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات(ومعادن) برای توسعه خدمات مهندسی در حوزه معدن و صنایع معدنی با تکیه بر توان داخلی و توسعه ظرفیت‌های تولید کشور، با شرکت ایریتک تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، بر اساس این تفاهم‌نامه، ایریتک در پروژه‌های آتی توسعه‌ای اقدام به پیشنهاد بسته اجرا همزمان با تامین مالی به مشتریان بزرگ نموده و شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با تکیه بر پتانسیل مالی قوی نسبت به تامین بخشی از بسته مالی مورد نیاز در پروژه‌ها از طریق شرکت و یا واحدهای تابعه اقدام می‌کند.

گفتنی است، طرح‌های موضوع تفاهم‌نامه این دو شرکت مرتبط با حوزه نفت و گاز و بخش معدن و متالوژی بوده است که از این طریق، ضمن ایجاد رقابت میان شرکت‌های بزرگ با پیمانکاران خارجی، امکان توسعه توانمندی‌ها و ارتقای فناوری‌های داخل کشور فراهم خواهد شد.

شرکت ایریتک متناسب با سهم شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در تامین مالی پروژه‌ها، اقدام به واگذاری بخشی از فرایند خرید و تامین از خارج و داخل به شرکت‌های تابعه و وابسته به این مجموعه نموده و یا شرکت‌های سرمایه‌گذار را شریک سود پروژه می‌نماید.

شایان ذکر است که سقف مشارکت در تامین مالی فاز مذکور، معادل ۲۵۰ میلیون دلار از سوی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات تعیین شده و جزئیات آن به توافق طرفین، تبدیل به یک قرارداد حقوقی خواهد شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.